Samuel7

Samuel7

Šimon Hříbal

okres Praha
student

20 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 7 9 12
    • 11.6.2018  08:32
    Já, Simon (2018)
    ***

    Těsně po zhlédnutí jsem dal čtyři, ale co se mi film uležel v hlavě, tak mi došlo, jak vyumělkovaný vlastně byl. Paradoxně nejopravdověji na mě působila linka s Martinem, který se alespoň choval jako opravdový, nevyrovnaný člověk, a vůbec byl asi nejoriginálnějším a nejzábavnějším prvkem celého filmu. Už fakt, že šlo vlastně o "záporáka", který mi ale ve finále byl i celkem sympatický, je úspěch. Kdyby takhle plasticky byly ztvárněny i další postavy, bylo by to asi na plný počet. Jenže ty působí jen jako figurky, jejichž reakce odpovídají potřebám příběhu, nikoliv jejich osobnosti. Dobrý příklad uvedl VincentB. ohledně Simonovy nejlepší kámošky, která se po 13 letech překvapivě rychle dá do kupy. V reálném světě by asi konec sotva byl tak růžový. A právě v tak pozitivně laděném filmu, který se tváří, že každý má právo na lásku, nejvíc zamrzí ten ošklivý detail, který jsem prvně prošvihl, protože jsem na pár vteřin nesledoval obraz a až díky komentáři J*A*S*M jsem se o něm dozvěděl. A to sice ty znechucené ksichty na fanoušky Game of Thrones a jejich záměrně dost stereotypní výběr. Takže během obhajoby homosexuality zesměšňujeme jinou skupinu, těžko říct, jestli "nerdy" nebo zkrátka neatraktivní lidi. Spíš bych ale byl pro tu druhou možnost. A upřímně nesnáším, když se někdo povyšuje nad druhé skrz vzhled. V realističtějším filmu bych to bral zkrátka jako součást charakteru, ale u filmu, který se očividně snaží hlásat toleranci a rovnost, to považuji za neodpustitelné. Co si z toho asi odnese řekněme 14letý gay, který si pomalu uvědomuje svou sexualitu a vypadá uprostřed puberty jako jeden z tamtěch GoT fanoušků? V gayích přece jen asi vlastní vzhled vyvolává větší nejistotu než u většiny heterosexuálů, takže tento malý, ale podstatný detail, může paradoxně ve skupině, na kterou je to nejvíc cíleno, vyvolat dojem, že láska je jen pro krasavce a způsobit pocit ještě většího odcizení. A na pachuti povrchnosti nic nezmění ani poněkud kýčovité prostředí. Věřím však, že knížka si s danou problematikou mohla poradit s mnohem větší přirozeností.

    • 1.4.2018  10:02
    Absolventka (2009)
    ***

    Kdyby se film víc zaměřil na potrhlou rodinu, udělal by mnohem lépe. Tam totiž potenciál byl. Romantická linka zabírající většinu času byla však příliš fádní a Alexis Bledel mimořádně nesympatická. Závěr naprosto neuspokojivý.

    • 12.3.2018  10:27

    Geniálně natočené! Skvělá parodie hororových filmů!

    • 31.1.2018  22:54
    Uteč (2017)
    ***

    Celkem dobré, ale příliš předvídatelné. Bylo by to ale dobré psycho, kdyby byl konec natočen s trošku větší energií. Finále mi docela připomínalo závěr Misery, ale napětí zde na rozdíl od Kingovy adaptace bylo naprosto minimální. Oscarové nominace mi přijdou opět mimo mísu, je jasné, že za to může tematizace rasismu - byť dosti zmatečná. Netuším, jaké poselství jsem si měl odnést. Že černoši jsou vlastně lepší, takže celý problém pramení ze závisti? Zkrátka zajímavý film, ale absolutně zklamal, co se týče momentu překvapení a zvratů. A protože na tom podobné filmy stojí, nemůžu jít s hodnocením výš. Kdyby tam byla i nějaká zajímavá myšlenka krom poměrně originální zápletky, budiž. Jenže nic, co by stálo za řeč, jsem bohužel nezaznamenal.

    • 30.1.2018  14:15
    Dunkerk (2017)
    ***

    Chaos. Je sice chvályhodné, že se Nolan snaží inovovat žánr, ale jeho experimentování na mě dojem neudělalo. Mám rád vyprávění z více úhlů pohledu, ale tady to bylo poskládané dohromady velice nepřehledně. Postavy pouhé figurky a pokud to byl účel, tak si nedovedu vysvětlit pokus o emotivní závěr, který - krom úryvku z novin o sedmnáctiletém chlapci - na mě vůbec nezapůsobil. Dialogů bylo málo a některé repliky byly naprostá klišé a působily nepatřičně, např. dramatické "Take me home." po vytažení Fiona Whiteheada na palubu. Snad by to fungovalo v konvenčním válečném filmu, ale v tomto syrovém a emočně vyprázdněném filmu to naopak ubírá na realističnosti. Zimmerova hudba sice vytváří napětí, ale na rozdíl od takového Inception, kde hudba vytvářela podobně hutnou atmosféru, je velmi monotónní a rychle omrzí. Ale nebýt jí, tak ani akční scény nebudou vůbec napínavé. Pro mě velké zklamání a Nolan mi znovu potvrdil svůj status jednoho z nejnadhodnocenějších režisérů současnosti.

    • 30.1.2018  00:52
    Sedmilhářky (TV seriál) (2017)
    *****

    Výborné maloměstské drama s velmi neotřelou kompozicí. Již na začátku víme, že dojde k vraždě díky krátkým flashforwardům na svědky a jejich postřehy k hlavním aktérům děje. Potenciálních konfliktů ale s každým dílem přibývá a my netušíme, co se vlastně stane. Střih pak krom budoucnosti zahrnuje do hlavní linky i nejrůznější představy, a tak občas chvíli netušíme, co je realita, a co se pouze odehrává v mysli jedné z postav. Technicky rovněž není co vytknout, krom zmiňovaného střihu zaujme i výborná kamera, skvěle zachycující krásy Kalifornie. Scénář se také mimořádně vyvedl, dialogy jsou chytré a zábavné. Navíc dokázal probudit sympatie k většině postav, a pokud ne vyloženě sympatie, tak minimálně zájem. Opravdu bych si nemyslel, že se mi bude líbit člověk s vystupováním a ukecaností Madeline, ale povedlo se. Všechny hlavní postavy byly sužovány strachem - to bylo to, co hnalo děj vpřed. Strach a nejistota. Je moje dítě skutečně nevinné? Dovedu se ovládnout? Jsem dobrá máma? Neztratím ji? Byl by schopen mě zabít?... Právě to je podle mě důvod, proč je v Big Little Lies tak snadné se s postavami sžít. A velký podíl na tom má samozřejmě brilantní herectví. Reese Whiterspoon zde předvedla skvělý výkon (dosud jsem ji až na jednu výjimku viděl jen v komediích, takže tady byla pro mě jak z jiného světa a rozhodně nesrovnatelně zajímavější), Nicole Kidman byla tradičně naprosto přirozená a přesná a Laura Dern nádherně excentrická. Už se těším na druhou řadu!

    • 27.1.2018  23:28
    Příběh služebnice (TV seriál) (2017)
    ****

    Stísněná atmosféra zavřeného pokoje, případně vůbec uzavřeného světa je opravdu bravurně zpracovaná. Bezútěšný svět z nedaleké budoucnosti, který v současnosti už bohužel vůbec nepůsobí jako sci-fi. Podobná dystopická realita by se klidně mohla vyplnit a vůbec by mě to nepřekvapilo. Musím vyzdvihnout výkon Elizabeth Moss, která celý seriál táhla vpřed svou úžasnou hrou s mimikou, výrazem a hlasem. Málokdo by působil tak přirozeně během všudypřítomných close-up záběrů na nejjemnější detaily tváře. Stejně tak byla perfektně ztvárněná Janine, Lydia, Offglen a Serena, která mi postupem času začala silně připomínat Cersei v podání Leny Headey. Ohranil bych se však vůči škatulkování tohoto díla jako feministického. Vůbec toto slovo na csfd vídám nějak často. Ano, obzvlášť z úst Moiry padaly silně feministické výroky, nicméně se rozhodně nejedná o žádnou feministickou černobílou propagandu. Však nejdémoničtěji tu působí právě ženy, z nichž jedna si tento systém sama vymyslela. Muži tu jako čisté zlo také jistě nevystupují. Na některé se i narativ blíže zaměřuje a jsou to vesměs kladné postavy. Ta šedivá charakterizace postav je jistě skvělým krokem. Najednou nevíme, odkud vlastně všechno to zlo přichází. Zaujal mě v tomto ohledu hlavně vývoj Lydie - ač navenek tyranka, na svých svěřenkách jí záleží.

    • 5.1.2018  01:19

    V komentářích se zde objevuje spojení "plynutí času", které bylo prý perfektně ztvárněno. Netuším, jestli tu zas funguje vzájemné kopírování, ale mně tedy film plynul velmi pomalu. Nejsem příznivcem utahaných záběrů na to, jak se někdo válí v posteli. Jistě, jeden delší záběr beze slov ve vypjaté situaci může říct mnohé, ale nezávislé filmy si v dlouhých nicneříkajících záběrech vyloženě libují. Od filmu ale očekávám nějakou přidanou estetickou hodnotu, i kdyby měl zobrazovat tu nejvšednější realitu. Tady mi nějaký umělecký rámec chybí, přitom film paradoxně umění dost tematizuje. Snad to byl záměr, zobrazit tento vztah co nejstřízlivějším způsobem, ale aby to na mě nějak zapůsobilo, musel by být pak příběh mnohem silnější, zajímavější a originálnější. Nejosobitější prvek je přijetí Elia svou rodinou, navzdory době. Nejsilnější částí pak pro mě byla otcova rada v závěru filmu. Celkově mi to však na film nominovaný na množství cen přijde poněkud prázdné.

    • 28.12.2017  14:00
    Pasažéři (2016)
    *****

    Další důvod, proč milovat filmy. Krásná syntéza futuristického vizuálu a vesmírných scenérií, Newmanovy působivé a hravé hudby a překvapivě hlubokých a palčivých existenciálních otázek. Nabízí se spojitost se Šípkovou Růženkou (na niž odkazuje už jméno Aurora), jen to probuzení je z poněkud méně ušlechtilých důvodů. Kolik lidí by však ustálo to pokušení a čelilo samotě až do konce života? Napínavý i dojímavý film o kontrastu živého a neživého, síly a slabosti vůle, nesmlouvavosti přírodních zákonů a naopak proměnlivosti lidského prožitku. I přesto, že lze tušit poněkud větší potenciál (obzvláště co se týče příčiny poruch; čekal jsem něco "záhadnějšího"), má největší výtka směřuje k volbě titulkové písně. 85 %.

    • 28.8.2017  13:58

    Úžasná epizoda, která ukazuje, že přece jen se nakonec dá dále dojít se ctí než s pletichami. Některé postavy toho asi však nikdy nebudou schopny, takže pro další sérii máme zaděláno ještě na zajímavé komplikace. Úžasné dialogy a herecké výkony během mírového jednání, kde se setkali téměř všichni zbývající hráči. Pozornost na sebe opět strhává báječná Lena Headey, z níž ten potlačovaný hněv a nenávist přímo čiší. Dějový posun i přes rozvláčné tempo (které mi však naprosto vyhovuje, neboť každá scéna je umně natočená) byl velmi výrazný. Zdánlivě nejlepší manipulátor přechytračen. Důsledky Jonova původu konečně odhaleny. A největší ochrana před Bílými chodci zničena. Kruh se pomalu uzavírá a v tomto díle je dobře vidět, jaký dopad měla rozhodnutí z první série na vývoj všech dalších událostí. A hlavně jsem rád, že mě GoT opět dokázalo pořádně dojmout, a to hned v několika scénách. Čekání na osmou sérii bude dlouhé, protože už jde opravdu do tuhého a boj o holé přežití začíná.

    • 2.8.2017  00:48

    Zatím nejlepší díl. Daleko lépe napsaný, dějově daleko zásadnější. Nejsou tu sice skoro žádné akční scény, ale GoT opět exceluje v tom, v čem vždy excelovala - v dialozích. První dva díly mi z této stránky přišly slabší a říkal jsem si, že absence knižní předlohy je opravdu znát, ale tímhle dílem si Benioff a Weiss u mě napravili reputaci. Příkladem je Cersei, která přišla s tím nejodpornějším způsobem pomsty. Přesně jak řekla Olenna, Cersei dokázala věci, které si ona ani nedovedla představit. A právě nedostatek představivosti se stal Olenně osudným. Osudově působil vůbec celý díl. Opravdu mám pocit, že zde se utváří historie, že zde se brzy se střetnou věčné síly životy a smrti, síly ledu a ohně.

    • 26.7.2017  23:55
    Poslední dny dinosaurů (TV film) (2010)
    ****

    Nejobsáhlejší zpracování dopadu planetky na Zem, které jsem viděl. Ačkoliv se o dinosaury odmalička zajímám, spousta informací byla nových. Opravdu detailní rozbor toho, co střetu předcházelo a hlavně toho, co následovalo. Scénárista se asi inspiroval Shakespearovými tragédiemi, obzvlášť drsná byla scéna, kdy se trojice přeživších dinosaurů, která vyvázla z učiněného pekla, stejně povraždí navzájem. Drsné jsou i mnohé další momenty, zemětřesení láme krky, tlaková vlna strhává kůži a odhaluje maso, spalující žár smaží nebohé dinosaury zaživa... Drama a napětí tomu rozhodně upřít nelze. Hvězdičku strhávám jen za nedokonalou animaci, byť se v rámci dinosauřích dokumentů jedna o nadprůměr. Nedokážu se ale stále přenést přes to, že od dob starého Putování s dinosaury (1999) jsem neviděl jediný přesvědčivé vypadající dokument o dinosaurech i přes veškerý pokrok v technologiích. Potěšil však, stejně jako u Putování, dabing Alfreda Strejčka.

    • 11.7.2017  23:56

    Velmi moderní pojetí artušovské legendy. Tak moderní, že film jako legenda vůbec nepůsobí. Což bych i prominul, pokud by toto slovo nebylo už v názvu snímku. Atmosférická a emoční hloubka jiných zpracování Králi Artušovi bohužel chybí a nepomáhá tomu ani skutečnost, že krom titulního hrdiny a Vortigerna jsou všechny ostatní postavy jen ploché figurky. Nerozumím tomu, proč místo osobností, jakými jsou Merlin, Morgana nebo Lancelot, tu máme Artušovy parťáky z bordelu, o nichž se nedovíme skoro nic, leckdy ani jméno. Ocenil jsem však neobvyklé vypravěčské postupy, byť prolínání tří časových rovin v jedné sekvenci už může na někoho působit překombinovaně. Přesto právě tento často velmi zběsilý střih je pro mě asi nejvýraznějším prvkem filmu, a to v dobrém. Navzdory tomu neuvěřitelnému tempu se člověk neztrácí a scénka s vyrůstajícím Artušem, podbarvená neobvyklou skladbou se zadýchaným vokálem (bohužel jediná, která mě na zde opěvovaném soundtracku zaujala), měla neuvěřitelný náboj. Akční scény, v nichž hlavní roli hraje Exculibur, jako by z oka vypadly některým počítačovým hrám, což lze brát jako pozitivum i negativum. Jednoznačně kladně ale hodnotím druidské scény se zvířaty. Celkově se však jedná o zklamání, v první řadě jsem se totiž zdaleka nebavil tak, jak jsem podle zdejších hodnocení čekal, a jednak tento Artuš zkrátka za srdce na rozdíl od Merlina nebo Mlh Avalonu nechytí.

    • 11.6.2017  15:52

    Ve své době možná hit, ale dnes už tento způsob zpracování působí dost zastaralým dojmem. A to nemluvím jen o technickém provedení (laciné kouřové a světelné efekty tak typické pro staré pohádky), ale i o narativu a hlavně stereotypních postavách. Přirovnal bych to k hrané disneyovce bez písniček. Herci záměrně přehrávají, padají nejrůznější vtípky a se zákony fyziky se nakládá podle libosti. I přesto jsem se bavil od začátku do konce. Vzhledem k recenzím jsem však čekal mnohem více, zvláště ve srovnání s Hoodem od Riddleyho Scotta, který zde má spíše průměrná hodnocení. K němu naopak téměř nemám výhrad. Asi mi víc sedí historicky realistické (nemám tím na mysli věrné) pojetí než tento mix dobrodružného filmu, pohádky a komedie.

    • 9.6.2017  02:01

    Skvěle zvolená kamera v závěrečné scéně! Čistý chaos a strach.

    • 7.6.2017  15:43
    Bílá princezna (TV seriál) (2017)
    *****

    Zprůměrováno mi to vychází na 4,5 hvězdy, což není tak dobrý výsledek jako u White Queen. Ačkoliv "Princezna" měla vyšší rozpočet, technické provedení mě zaujalo daleko více u "Královny". Působila daleko umělečtějším a přitom přirozenějším dojmem (hlavně skvělé "close-up" záběry kamerou na tváře postav, z nichž šly vyčíst i ty nejjemnější výkyvy emocí), "Princezna" se držela spíš zpátky a žádné originální prvky jsem zde nezaznamenal. Také na emoce byla tato mini-série daleko chudší (poslední díl byl ovšem neuvěřitelný), například jsem se nemohl ubránit pocitu, že ze smrti jedné z hlavních postav by dokázala "Královna" vytěžit daleko víc. Hlavní postava v podání Jodie Comer se taky ani náhodou nemůže vyrovnat úžasně charismatické a přirozeně královské Rebecce Ferguson. *Lehké náznaky spoilerů dále* Nejde o to, že by Comer hrála špatně (naopak!), ale její Elizabeth zkrátka po prvních několika dílech začne ztrácet divákovy sympatie, když se stále více a více vzdaluje své rodině, kterou jsem si tak zamiloval právě ve White Queen. Jak řekla Maggie: "Your mother would be ashamed of you." Poslední díl je pak hořkým svědectvím o tom, co dokáže moc se člověkem provést. Historie ale není černobílá a někdy zaplatit i životy vlastního rodu znamená nastolit mír. Je to však i přesto správné? Nenašla by se jiná cesta? Tak jak "White Queen" ve mně vzbuzovala díky postavám Elizabeth Woodville a Jacquetty Rivers pocit rodinné sounáležitosti a lásky, tak Elizabeth z Yorku se povedl pravý opak - oporu nelze hledat ani mezi nejbližšími, zato zradu? Samo sebou! I kvůli tomuto vyznění je mému srdci zkrátka bližší White Queen. A je škoda, že White Princess se neujalo stejné studio a stejní herci (přesto jsem si na nové, velmi schopné obsazení rychle zvykl). Alespoň že skvělá Lunnova hudba zůstala.

    • 27.5.2017  00:31

    Původní animák je jednou z mých nejoblíbenějších disneyovek, takže jsem se na tento remake velice těšil. Vzhledem k tomu, že originál je takřka dokonalé dílo, určitě se vyplatilo moc věcí oproti němu neměnit. Nový film je obohacen asi o třetinu více materiálu, takže skvěle doplňuje příběh Belle. Celkové vyznění je daleko více realistické a méně naivní, než u pohádek bývalo donedávna zvykem (Češi se bohužel z přežitých schémat pořád nevyprostili). A mohou za to Condonovy invence jako méně stereotypní vykreslení postav, větší důraz na pomíjivost života, zahrnutí sexuálních menšin (u Disneyho poprvé, což považuji za skvělý krok, neboť nejvíce předsudků se rodí už v dětství) nebo takové detaily jako malá knihovnička přítele místo regulérní knihovny (jak by se knihovník uživil, když je Belle podle všeho jediná čtenářka ve vsi). Vizuálně podmanivé, hudebně vydařené (i když autotune u "Belle" se mi nelíbil a "Beauty and the Beast" bylo zbytečně experimentální) a ještě dojímavější než původní film. A jako bonus v tom hrají moje oblíbené Emmy a Sir Ian McKellen. Opravdová filmová magie!

    • 27.2.2017  06:46
    La La Land (2016)
    ***

    Vnitřně prázdný film bez příběhu, který drží nad vodou jen solidní Emma Stone. Že by ale předvedla nejlepší herecký výkon roku? To opravdu ne. Alespoň, že ten Oscar za nejlepší film nevyšel. Hudba průměrná a taneční čísla mě nudila, a to nejsem žádný odpůrce muzikálů, naopak. Nafouknutá bublina uplynulé sezóny, která ale podle mého názoru brzy splaskne. Zařadit se po bok kultovních muzikálů jako West Side Story, Zpívání v dešti nebo Moulin Rouge se La La Landu asi sotva podaří.

    • 4.2.2017  23:18

    Zamrzel mě odchod mých dvou oblíbených postav, jinak to však byla hůře vystavěná epizoda než ta předchozí, hlavně co se týče tempa. A uvést v úplně poslední scéně Jonathana Rhyse Meyerse se mi nelíbilo, byť to ve mně probudilo zvědavost. Ocenil bych ale spíše něco, co by jasně uzavřelo tuto vydařenou 4. sérii než takový cliffhanger.

    • 4.2.2017  23:10

    Nádherný film o životě jednoho Švéda, který měl obrovské srdce (i doslova), byť by se tak nemuselo zdát. Upřímný příběh s tragikomickým nádechem, kterému nemám vůbec co vytknout. Postavy skvěle napsané i zahrané, a Sonja byla naprosto úžasná. Spolu s Ovem nám dokázali, že za dobro se i v dnešní absurdní době dá a vyplatí bojovat.

    • 3.2.2017  13:29

    První epizoda, které dávám plný počet. A nenapadlo by mě, že to bude hlavně díky Aethelwulfovi, který byl dosud vykreslen dosti jednostranně a nepříliš sympaticky. Zde se však ukázalo, že dovede být milujícím otcem i nevlastnímu synovi a odhodlaným vůdcem. Scéna s Alfredem byla jedna z nejdojemnějších v rámci celého seriálu. Jsem jednoznačně na straně Anglie, takže závěr dílu se mnou poměrně slušně zamával. Ivar si s nimi pohrál jako kočka s myší. Na závěr musím říct, že Harald a jeho bratr jsou naprosto odporní. Zkrátka tento díl byl napsán velmi slušně, každá dějová linie mě držela v napětí.

    • 5.1.2017  18:31

    Zaráží mě, že tohle je od BBC. Tráva za dinosaurů, když právě dokumenty od BBC mě naučily, že to je nesmysl. Druh pterosaurus? Taky hloupost, všichni létající ještěři byli pterosauři. To je, jak kdyby ke každému druhu dinosaura napsali dinosaurus. A ty stupidní komentáře? Občas jsem si klepal na čelo. Ale vizuálně pěkné a nenudil jsem se. Škoda, že to nebylo pojato víc seriózně. Chápu, že to má být pro děti, ale já se jako dítě díval na staré dobré Putování, které jsem miloval. A nepotřeboval jsem, aby se mi podbízel nějaký ukecaný pták.

    • 7.12.2016  16:37

    Příjemný psychologický film, jehož realističnost však pohřbil zbytečně přeslazený happy-end. Po osmihodinové známosti líbačka před zraky rodičů, nevím nevím...

    • 27.6.2016  12:44

    Začátek v Králově přístavišti mě zničil. Tohle si opravdu nikdo nezasloužil. Ale jen ve Hře o trůny může zemřít najednou tolik postav a stále jich zbýt víc než dost. A to jsem doufal, že Cersei zatím neumře, protože sledovat Lenu Headey mě bavilo. Tímhle však rozdmýchala mou nenávist nanovo a Ramsey Bolton teď bledne ve srovnání s ní. Ozvaly se i staré rány ohledně Shireen. Naopak u Daenerys se schyluje k osudovému rozuzlení, Olenna pěkně usadila otravné Sand Snakes a Arya konečně začíná splácet dluhy. Gradace děje i napětí fungovaly výborně a konečně se v této sérii objevila i nová originální hudba. Epizoda s více zvraty tu zatím nebyla a to jsem si myslel, že jak se blížíme ke konci, postav už tolik ubývat nebude. Omyl.

    • 20.6.2016  11:17

    Jedna z nejlepších epizod seriálu a jedna z nejlépe natočených bitev, co jsem kdy viděl. I bitva o Meereen byla skvělá, i když té nebyl věnován takový prostor. Výborná kamera, hudba a opravdu byla cítit ta stísněnost na bojišti u Zimohradu. A Ramsay byl opět zaručený zdroj emocí. Intenzivní zážitek.

    • 17.6.2016  21:13
    Hra o trůny - Dar (S05E07) (epizoda) (2015)
    *****

    Zakončení s Cersei, kdy se proti ní nakonec vše obrátí, je jednoduše skvělé. Ze splněného snu v noční míru během několika minut. Lena Headey je úžasná herečka! Bez ní by seriál postrádal šťávu.

    • 14.6.2016  22:20

    Celkově dobrá epizoda, výborný byl převrat Vrabčáků. Naproti tomu scéna z Písečnými hady byla jedna z nejhorších v seriálu, až mi bylo skoro trapně. Co mě ale nejvíc naštvalo, bylo zbavení se Barristana. V knize se nic takového nestalo, a tohle byl opravdu laciný krok, jak se zbavit jednoho herce, který odsoudil i sám herec. Od tohoto dílu je už skutečně patrné, že scénáristé nemají na to vyrovnat se kvalitě Martinovy předlohy.

    • 14.6.2016  20:18

    Tato epizoda měla velký potenciál, bohužel trochu zklamala. Vše bylo příliš zkratkovité a uspěchané, to nejlepší se odehrálo mimo scénu (Blackfish, Arya). Nerozumím, co mají všichni na Bronnovi. Jeho scény bývají laciné vycpávky, stejně jako v tomto díle jeho konverzace s Podem, minule s Jaimem.

    • 6.6.2016  22:34

    Aha, Troška, už to dává smysl. Takovou sra*ku by dokázal vyplodit opravdu málokdo. Pod jeho vedením i Holubová hraje jako ponocná. A to je u nás tento rádoby režisér komerčně nejúspěšnější. I když jo, je v tom česká xenofobie, hamižnost a omezenost. Takže tupý plebs hltající Babovřesky to asi potěší.

    • 6.6.2016  22:25

    Tento díl mi připomněl po dosud lehce pomaleji plynoucí sezóně, proč jsem si Cizinku v první řadě oblíbil. Mimořádně intenzivní zážitek s mistrovskými hereckými výkony a když Caitriona Balfe předstírala, že je čarodějná Le Dame Blanche, jenom jsem to s napětím hltal. Jedna z nejchytřejších a nejlepších scén celého seriálu.

<< předchozí 1 2 3 4 7 9 12
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace