Recenze (14)
Sejmi je všechny (2007)
poprve v zivote se mi stalo, abych mel chut rozbít držku scénáristovi a režisérovi...., naštěstí by stačilo zazvonit pouze na jeden zvonek....
Zkažená mládež (2007)
ten konec byl super...., už sem skoro myslel, že budu nasranej, že toho dacana nakonec netrefí...., a když ho dostal, tak jsem jásal jak fotbalovej fanouškek z Ostravy... :-) btw. taky Vám přišli všichni v tomhle filmu tak nesympatičtí ? jak "kladní hrdinové" , tak záporáci...
U mě dobrý (2008)
u mě taky...
Než si pro nás přijde (2007)
Na rozdíl od jiných , já se pobavil i dojal... Tihle pánové v nejlpeších letech mají stále co říct, a věřím, že The Bucket List není jejich posledním dobrým filmem
Něco jako láska (2005)
A Lot Like Bore....
Život podle Dana (2007)
Tahle Danova rodinka je ještě šílenější než ta moje... :-) a to už je co říct.... bavil jsem se, za 4*
Californication (2007) (seriál)
z mých nejoblíbenějších......., nadšení z noci s tímhle seriálem by se dalo přirovnat jen k Lostu před třema rokama.... , btw. určitě spousta z Vás to dala stejně jako já v jednom kuse, ne ? za rok si dám Hanka znovu, před druhou sérií, na kterou se mimochodem moc neteším...., jediná věc , co mi zkurvila dojem , byla poslední minuta poslední epizody.... :-( a bohužel si myslím , že to už nebude ono, po tom, co ta kráva naskočila do toho zasranýho auta... || po dvou letech a dvou dalších sériích u mě pořád za pět...
Lepší pozdě nežli později (2003)
Narozdíl od ostatním kolegů , já klidně dávám za pět.....a za dvacet let dám šest.....
Silent Hill (2006)
Jako teenager , měl jsem rád hru s tímhle názvem, a po zkušenostech s ostatními filmy na motivy PC hry jsem čekal opět zklamání , ale nastěstí jsem se nedočkal...dávám 4 hvězdy...
Vybíjená (2004)
fucking Čak Nořič