Recenze (1 646)
Lukas (2018)
Akční jednohubka hodná jména Jean-Claude Van Damme.
První člověk (2018)
Velmi křehké vztahy posedlého Neilla Armstronga, ale za tu legendární větu na Měsíci mu to jistě stálo.
Úžasňákovi 2 (2018)
Rodince Úžasňáků za těch 14 let trochu utekla zajímavost, ale pořád je to kvalitní Pixarovka pro dospěláky.
Bohemian Rhapsody (2018)
Věřím, že si Rami jde pro Oscara, protože jsem díky němu byl na skvělém koncertě Live Aid.
Teror (2018) (seriál)
První polovina je skvělá - nejistota, napětí a nervy, co bude v dalším záběru. Bohužel v druhé polovině jde všechno úplně pryč a kvalita se hodně propadá. Stala se z toho slátanina bez špetky zajímavosti a tudíž dokoukání byla pouze povinnost, jak to asi dopadne. Je to velké zklamaní, ta první polovina byla totiž vážně skvělá.
47 metrů (2017)
Vždycky mě baví, co dokáží tvůrci z tak jednoduchého scénáře vykřesat. Takže se úplně nejedná o další Shallows, ale i tak to úplně nenudí a na sobotní večer to úplně postačí.
7 životů (2017)
Velké překvapení o budoucnosti, která bohužel není tak úplně nereálná. Tohle já rád.
Jigsaw (2017)
Jeden by si myslel, že ho tvůrci dokáží po těch průjmech před sedmi lety překvapit, ale kde že. Tohle je stále dle té samé šablony a ve finále si máte říkat asi "wow, tak to jsem fakt nečekal." Vysoká škola scénáristická po americku aneb po osmé stále to samé.
Dunkerk (2017)
Technicky velká paráda a ještě parádnější je zde Hans Zimmer, kterého jsem v takovéto formě už dlouho neslyšel. Dunkirk je svůj, ostatně jako každý Nolanův film, ale především v první polovině značně nudil. Až střihačské inferno v druhé půli zlepšilo můj názor. V celku je ale Dunkirk pro mě docela zklamání.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Všichni dobře vědí, že parta s Armageddonu je prostě parta z Armageddonu. Geostorm je aktualizovaná verze po 20ti letech s hromadou efektů. Kouká se na to poměrně obstojně, ale v hromadě dnešních vesmírných filmů rychle zapadne, i když všichni jsou tu tak sympatičtí. Parta z Armageddonu je ale jen jedna.