Recenze (1 207)
Scooby Doo: Měsíční nestvůra vylézá (2015)
Klasický filmek se Scooby-Doo a jeho partou, tentokrát v kosmu
Duna: Část druhá (2024)
Nádherné, epické a úchvatné. Seděl jsem v kině přikovanej k sedačce až do úplného konce
Na dostřel (1993)
Je to celý takový upachtěný, docelat to dře a závěr je spíš zklamání
Na cestě - Na cestě po italské Basilicatě (2016) (epizoda)
Po delší době jsem si pustil jeden díl z tohoto cestopisného cyklu a za mě spokojenost. Opět pěkné záběry přírody i lidských obydlí
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Kdyby si někdo dal větší práci se scénářem a bylo to víc cringe, tak je to pecka
Vraždy v Midsomeru - Vražedný závod (2002) (epizoda)
Opět jeden z kvalitnějších případů
Muž bez stínu (2000)
Dát si s tím větší péči, tak to mohla být klasika, ale takhle.... nevím...
Zaprášená tajemství: Vražedné foto (2018) (TV film)
Pořád stejná kvalita jako u ostatních "dílů"
Stalo se (2008)
Jediné, co si z tohodle filmu odnáším je, že už znám původ slavného meme s Wahlbergem
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Původní film jsem neviděl, četl jsem jenom povídku, která byla inspirací. K tomuhle filmu tak přistupuji jako k samostatnému dílu. A ono to je možná asi i jedno, je to totiž hrozná bída a nuda