Recenze (363)
Machete (2010)
Nejlepší blbost co jsem tenhle rok viděl! Rodriguez nezklamal a naservíroval nám pořádnou dávku polovyslečených slečen, vnitřností, zbraní a béčkovějšího příběhu než jsme zvyklí u Troma filmů. To vše s úžasným Dannym Trejem, který si na natáčení pravděpodobně odskočil z Mountfieldu...
Ať vejde ten pravý (2008)
Konečně po čase jeden upírský film, na který se dá dívat od začátku do konce. Skvělá kamera a atmosféra.
Někdy veselo někdy smutno (2001)
Úžasné. Velkolepé. Strhující!
Team America: Světovej policajt (2004)
Jenom čuráci můžou mrdat prdele!
Magická hlubina (1988)
Moře. Široké a temné. Film o hledání víly. A o ztrátách které jsou toho důsledkem. A ten její úsměv...
Hook (1991)
Prostě miluju. Jako malý jsem to viděl snad dvacetkrát. Rozhodně moje nejoblíbenější "americká pohádka". A Julia je kost ;-) (tlesk)
500 dní se Summer (2009)
Milé, nenudí, pobaví. Co víc si od filmu přát. Tvůrci avizují klasické romantické drama/komedii a to je přesně to, co divák dostane. Žánrově film září, v globálním měřítku je to příjemný biják na večer s přítelkyní. Když k tomu připočteme Zooey a dobrou hudbu - nemůžu jinak než 80%
Taková je Anglie (2006)
Pro mě nejlepší nízkorozpočtový film roku. Zajímavý příběh, který "chytne u srdce", výtečná kamera a trochu netradiční pohled na Thatcherovskou Anglii v totálním rozkladu, s obrovskou nezaměstnaností a problémy s přistěhovalectvím. Jedny z věcí které potěší jsou výběr hudby - většinou reggae, ska a pak i nějaký ten oi-punk, či dobové záznamy z "fucking Faulkland war" či svatby princezny Diany. 10/10
Leon (1994)
Naprosto skvělý film, jeden z nejlepších které jsem v poslední době viděl. Výborný Jean Reno, kouzelná Natallie Portman a slizký Gary Oldman, tak jak ho máme všichni rádi. Neotřelý příběh se zajímavým koncem, který pobaví i rozbrečí. Po Le Grand Bleu můj nejoblíbenější film Luca Bessona. A dal bych si mlíko.
Trollové 3 (2023)
Upřímně by mě zajímaly dve věci: a) kolik LSD padlo na výrobu? a b) proč byla dabovaná jen cca polovina písniček?