Recenze (363)
Birdman (2014)
Zatím nejlepší letošní film. Nápad s jedním záběrem naprosto super. Herecké výkony na špičkové úrovni.
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
To jste složil vy? Ne to byl Cesare Borgia! Krutopřísnější než jednička. Dialogy naprosto perfektní, nechybí vtipy o prstech, prsech a prezidentech. Kudláková snad rajcovnější než ve dvojce! Jen by mě zajímalo, kde sehnali tak přesvědčivého dvojníka! ;-*
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Neskutečná jízda. Troškovi to Soukup natřel na plné čáře. Vtip za vtipem, neodolatelný Potměšil a rajcovní Jana Synková - #ToChceš!
Strážci Galaxie (2014)
Nejlepší role Vin Diesela EVER!
The Zero Theorem (2013)
Snad si to nepustí philber...
Nová holka (2011) (seriál)
Zooey Deschanel hraje Zooey Deschanel A JDE JÍ TO!!! ;-)
Xena: Princezna bojovnice (2002)
Řádově lepší než Hercules! ;-)
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Neskutečně nepovedený trash! #iLikeThat
Na hraně zítřka (2014)
Nejlepší military sci-fi od Cameronových Vetřelců! Na začátku se to parádně rozjede a už se to nezastaví. Jediné co bych vyčetl, že 3D bylo hodně zbytečné.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Po Captain Amerika a Thorovi konečně něco, na co se dá dívat!