Recenze (363)
Vládcové nebes - Část první (2024) (epizoda)
Nechápu jak může tohle někdo srovnávat s Band of Brothers...
Den po dni (2023) (seriál)
Není to takový nářez jako Černobyl, ale bohu díky za to ;-)
Gen V - #ThinkBrink (2023) (epizoda)
Tak celkově po třetím dílu obrovské zklamání. Seriál je koncipován jako Riverdale říznuté soft pornem. Děj mě absolutně nezajímá, postavy otřesné, hlavně hlavní postava mě úplně míjí. Z původní myšlenky The Boys nezbylo prakticky nic, možná tak zaměření na povrchnost médií. Palec dolů, ale tak dobré abych tomu dal odpad to není...
Krakenteena Ruby (2023)
Z kategorie nenadchne, neurazí ale pro pětiletou holku OK. Určitě nic co by se zapsalo do zlatého fondu kinemategorafie.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Takový Riddick 2 a 3 bez Riddicka...
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
Drogy jsou špatné, áno?
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Za mě teda lepší než dvojka a na úrovni jedničky. Trochu moc jel na sentimentální vlně, ale mezi těmi sračkami co teď vznikají v MCU je to opravdu o třídu jinde.
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Dodnes sem neviděl plné Sušické kino. Doporučuje všem od 3 let.
Tajná invaze - Domov (2023) (epizoda)
Hlavní výhoda téhleté low cost sračky: nikdo tam netwerkoval...
Tajná invaze - Zrada (2023) (epizoda)
Nechápu proč to není jeden film. Strašně se to táhne a vůbec mě nezajímá kam se to posune. Děj každého dílu se dá shrnout do dvou vět. A všude to křičí "nemáme budget na opravdové herce".