Recenze (363)
Banksy v New Yorku (2014)
Umění které musíte zažít dříve, než přijede nějaký maník s dodávkou a šlohne to do galerie...
Marťan (2015)
Na dokument dobrý.
Johnny English se vrací (2011)
Musel jsem to vypnout. Opravdová ztráta času.
V hlavě (2015)
+1 hvězda za brokolici a titulkové scény.
Květy války (2011)
Japonci sou zlí, a chlastat se vyplácí. Jinak je to jedno velké natahované nic.
Jurské komando (2008)
Po Jurském světě jsem si potřeboval spravit náladu a tohle byla trefa do černého. Naprosto strašné herecké výkony, brutálně špatné efekty, céčkový scénář, zlá kamera - a když to všechno dáte dohromady, vznikne vám naprosto skvělá zábava!
Jurský svět (2015)
Člověk by neměl zažít remake svého oblíbeného filmu.
Kmeny - Hackeři (2015) (epizoda)
Na tomto dílu je hezky vidět, jak jsou zdejší omezenci ovlivnění mediálním obrazem zlých hackerů kteří ničí elektrárny v Íránu. Ale hacking není jen o black hat crackerech. Hacking je o pochopení jak věci fungují a jejich tweakování. Ať už jde o počítačový program nebo živou bytost. Takže než příště bude psát kikotiny, něco si o tématu prečtěte!
Zmije (1994) (seriál)
Nebylo to na tu dobu vyloženě špatné, ale Knight Rider je prostě Knight Rider ;-)
Kung Fury (2015)
HOFF 9000 FTW!!!