Recenze (107)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Přemýšlím co mě na tom filmu nejvíc štvalo. Byla to dvojice hlavních hrdinů, hysterická teenagerka pobíhající po lese a srandista trooper. Popravdě jsem spíš čekal rozvoj děje a ne recyklaci a laškování se starou ságou (to se povedlo na 1*), takže asi tak.
Díra u Hanušovic (2014)
Už opravdu přestávám rozumět tomu, proč vzniká něco takového... "Když chcu vidět vesnicu tak si tam zajedu."
Dárce (2014)
Zas takový prů*er to nebyl.. Nezvedl jsem se ani na WC a to znamená že to umí zaujmout, těch 60% je přiměřených.
Newyorská romance (2013)
Krásně pasující hudba s KK a Markem.
Ledové království (2013)
Milé, ale nesnáším, NEnávidím už od 5 let, když se co 2 minuty zpívá! Proto berte prosím hodnocení s tímto ohledem.
Strážci Galaxie (2014)
Plný počet jednoduše za nenásilný humor, který mne rozesmál v kině nahlas.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Tak už nevím, čekal jsem trochu víc a přece je druhý kapitán hodnocený lépe než první. Možná se mění můj vkus, nebo jsem více náročný a efekty spojené s MARVEL značkou prostě nestačí.
Need for Speed (2014)
Místy jsem měl pocit že sedím před klávesnicí a je mi 12let, takže super :)
300: Vzestup říše (2014)
A to jen za Evičku Greenovou, jinak WTF?! Těží ze jména povedené 300vky, hlavní hrdina mě nedonutil oprášit helmu a Xerxes vyznívá roztomile...
Na život a na smrt (2013)
Zpětně poupraveno hodnocení na 3*, pocity vyprchaly a říkám si že to zas tak extra nebylo :D 70%.