Recenze (238)
Jen Bůh odpouští (2013)
Film, se kterým jsem se minula, slušelo by mu a jeho úroveň by se rozhodně zvedla, kdyby se tvůrci nebrali tak smrtelně vážně. Scénář je řídký a vtipy a nadsázka by ho rozumně zahustily.
Obchoďák (2012) (seriál)
Dobře prokreslené postavy, dobře zahrané, zajímavě vymyšlené situace, podařený seriál. Nechápu ty odpady.
Interstate 60 (2002)
Originální, vtipné, výborně napsané, zrežírované, zahrané.
Lovci dinosaurů (2005)
No, čekala jsem velikou hrůzu, ale film má zajímavé téma, i když někdy nezajímavě zpracované, logika občas kulhá, ale film svoji hlavu i patu má.
127 hodin (2010)
Nádherné herecké sólo, bezchybná režie, krásná kamera, výborný scénář.
Agatha Christie's Poirot - Vánoce Hercula Poirota (1994) (epizoda)
Kvalitně vymyšlený příběh Agathy Christie v kvalitním provedení.
Snídaňový klub (1985)
Výborně napsaný příběh. Zajímavě vymyšlené figury. Výborné herecké výkony.
Žluté nebe (1948)
Solidní western s docela zajímavým příběhem.
Děcka jsou v pohodě (2010)
Zajímavě zpracované téma, výborné herecké výkony.
Pitevna (2006)
Špatné herecké výkony. Horor, který mě nevylekal.