Recenze (420)
John Wick 3 (2019)
Vrchol...
Halloween (2018)
Pecka
Venom (2018)
Hardy to drzi nad vodou, i ked je to castingovy omyl, ale aspon sa clovek na jeho interakciach s Venomom bavi.... Vsetko ostatne je hlupe, nudne a miestami az otravne.
Predátor: Evoluce (2018)
3* s totálne odretými ušami....ako pokračovanie Predátora je to nahovno (ovela viac nahovno ako taký Covenant vo votreleckom vesmíre), ako B-čkový výplach je to ucházdajúce...ale preboha nech si Black nabudúce najme nejakého pomocného režíséra na tie akčné scény, to bola katastrofa....
Mrakodrap (2018)
Normálne za tri *, ale pridávam jednu naviac za Neve Campbell :-)
Westworld (2016) (seriál)
1. séria - 90%....2. séria - 95%
The Cloverfield Paradox (2018)
Jediný rozdiel medzi týmto filmom a filmom Life, je že kým Life je príšerným remakom Votrelca, tak Cloverfield Paradox je príšerným remakom Horizontu události....
Stranger Things (2016) (seriál)
1. séria - 90%......2. séria - 90%.....3. séria - 100%
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Rian Johnson rúca staré a ja tlieskam jeho odvahe...Takto som si to určite nepredstavoval...a som za to velmi rád...toto nie je sázka na istotu ako u Epizódy VII...toto je posun vpred...a je to posun správnym smerom
Vetřelec: Covenant (2017)
Tak nakoniec prijemne prekvapenie. Filozofovania ubudlo, votrelci pribudli. Posadka rovnako blba, ale ovela sympatickejsia ako v Prometheusovi. Totalne becko, ale tak preco nie. Prve dva diely su a navzdy budu uplne inde. Prometheus ma nehorazne sral, toto ma celkom potesilo. 7/10.