Recenze (33)
Bathory (2008)
Minimálne za tie veľké rady na lístky a do posledného miesta zaplnené kino, čo som v našom meste ešte nezažil... Celkovo myslím, že keby film bol o 20-30 min. kratší by sa nič nestalo, ale veľmi pekne spracovanie sa filmu uprieť nedá!
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Na to aká je momentálne u nás kinematografia, tak toto je nadživotný výkon! Na slovenské pomery veľmi, veľmi dobré...
Ztraceni (2004) (seriál)
Tak po prvej zhliadnutej časti tlieskam, sklaňam poklonu..brilantné... No uvidíme, čo bude ďalej.. :)
Hooligans (2004)
Ako prvé som videl Hooligans a vzhľadom k tomu mi prišlo toto skôr také povrchnejšie, menej prepracované, ale aj tak myslím, že veľmi dobre spracovaný náhľad do takejto komunity...
Flákači (1995)
Skvelá komédia s množstvom vtipov, hlášok, ale k dokonalosti mi niečo chýbalo, takže 4,5*...;)
Pár správných chlapů (1992)
Taká nejaká nemastná, neslaná dráma z vojenského prostredia, ktorá už ničím veľmi nezaujme a ktorej z môjho pohľadu ešte dosť uškodila dĺžka...očakával som od toho trochu viac...
Pravidla boje (2004)
Vynikájúci thriller, ktorého hlavným motívom je únos...Prvá časť je uplne dokonalá, potom nasleduje trošku slabšia chvíľka a ku koncu dej opäť začne skvele gradovať! Pochvala patrí hlavne pre Val Kilmera, perfektné postava záchrancu a výborný je aj Derek Luke ako nový člen jednotky a kolega Kilmera...Asi najlepší thriller natočený v roku 2004...
Eurotrip (2004)
Na to, že to je Americká Teenagerská komédia, má to veľmi dobrú úroveň! Sú tu perfektné scény napr. Vinnie Jones ako Boss Hooligensov Manchesteru United, alebo súboj dvoch robotov, tepľoš vo vlaku a výborný je malý deutschlander hrajúci sa na Hitlera:)))! A toto všetko je dopĺňané výborným soundtrackom! Také vážnejšie negatívum tohto filmu je totálne zhodenie Slovenska a Bratislavy...
Umučení Krista (2004)
Veľmi silný film, ale svojou brutalitou sa oberá o vyššie hodnotenie...
Kill Bill (2003)
Moje prvé stretnutie s filmom od Quentin Tarantino a to bol teda zážitok!!! A ten soundtrack - nemám slov!!!