Recenze (4 484)
Sandman (2022) (seriál)
Dva, tři díly určitě nadprůměrné (potkávání v krčmě, procházka se smrtí..), ale jinak to jen tak zlehka vykukuje z toho instantního netflix průměru. 7/10
Já jsem Groot (2022) (seriál)
Něco jako ty minipříběhy se Scratchem a ořechem. Na větší hodnocení tomu něco chybí. 7/10
The Gray Man (2022)
Akční film od netflixu začíná být kategorie sama o sobě. Takže uzívaný maglajz, který dokonce i v těch akčních scénách působí nezajímavě (prostě 150. variace na gun-fu). 4/10
Dugo putovanje u rat (2018)
Informační hodnota samozřejmě super, ale dokument jako takový je udělaný hodně nezáživně, zkostnatěle. Dával jsem to po částech týden. 4/10
Idris Elba zpovídá Paula McCartneyho (2020) (pořad)
Asi jediné, co jsem se dozvěděl,bylo že se Idris Elba během lockdownu naučil na kytaru. Jinak jsem teda čekal něco trošku jiného. Na druhou stranu Paul by asi nějaké otázky na tělo stejně nepřipustil....6/10
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Na první dobrou to jde rozhodně do top 5 marvelovek. Dostatečně temné, skvěle zahrané a natočené (těch nápadů tady!! ) . Takhle nějak to může marvel sypat dál.
Seveřan (2022)
Těšil jsem se na netradiční vigingskou řežbu, příběh, cokoliv. Ale dostal jsem vlastně jen slabší delší díl netflixovských Vikingů s horším hercem. 6/10
Obchoďák Sedmé nebe - Série 4 (2018) (série)
Pořád fain, ale už bych tady asi napočítal víc dílů, které mě zas tak nebavily. Poslední díl ale velká pecka. 8.5/10
Moon Knight (2022) (seriál)
Strašně nevyvážené. První 2 díly působily ještě docela temně a zajímavě, jenže pak to s archeologickým pátráním dost uspávalo, aby přišel ještě nezáživnější konec. Za mě nejslabší kus z prozatímních marvel series, který nezachránilo ani to skvělé obsazení. 5/10
Deník malého poseroutky (2021)
Vlastně fain animák nejenom pro děti, akorát že v tom nejlepším to najednou skončí. Ta stopáž je fakt kratičká. 6.5/10