Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krimi
  • Horor

Recenze (776)

plakát

Mystery, Aljaška (1999) 

Řemeslně velmi slušná Aljaška není žádným veledílem a dalo by se jí vytknout mnoho relativních drobností , žánrovou roztříštěností počínaje a lehce matným závěrem konče, ale zůstává velmi příjemnou historkou, která je pro dlouhé zimní večery jako stvořená. 60 % (Ondřej Vosmík, Ci 11/2000, str. 122)

plakát

Wanted (2008) 

Jak forma, tak i obsah jsou natolik ufounské, že vlastně ani moc nevadí, nakolik to uvnitř občas z logického hlediska nedává smysl a nakolik aspektů filmu se dá aplikovat zvukomalebné slůvko maglajz. 80 % (Ondřej Vosmík, Ci 07/2008, str. 24)

plakát

Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005) 

I když místy musíte obdivovat práci šikovných trikařů (třeba ohňovou ukolébavku), Letopisy Narnie nenabízejí žádnou strhující podívanou. 60 % (Alena Prokopová, Ci 01/2006, str. 44)

plakát

Řetězová reakce (1996) 

Několikrát přepracovaný scénář je příliš komplikovaný (dlouho není jasné, kdo je s kým a proti komu) a nestoudně vysvětlovací. Průměrná Řetězová reakce jako thriller za moc nestojí. V kategorii osvětových snímků s ekologickou tematikou ovšem nemá vážnější konkurenci. 40 % (Tomáš Hoffman, Ci 11/1996, str. 62)

plakát

Jezerní královna (1998) 

Režisér Vorlíček se po někdejším avizovaném hledání nových, atraktivnějších a dynamičtějších pohádkových forem nenápadně vrací k osvědčenému laskavému koktejlu trochy lásky, špetky životní filozofie a ždibce akčního jiskření. Zkrátka příjemná oáza, do níž se můžete s dětmi vydat bez obav. 80 % (Jaroslav Sedláček, Ci 03/1998, str. 84)

plakát

Ryba jménem Wanda (1988) 

Mistrovská směsice černočerného i lidsky jemného humoru. 80 % (Ci 12/2000, str. 137)

plakát

Divočáci (2007) 

Je téměř neuvěřitelné, že tolik slušných herců skočilo na blbý "sitcomový" scénář s otřepanými gagy, předpověditelným dějem, hluchými dialogy a neinvenční režií, které s touhle vlažnou komedií ani v náznaku nehodlá nic zásadního udělat. 40 % (Michal Šobr, Ci 05/2007, str. 89)

plakát

Pearl Harbor (2001) 

Vzpomínáte si ještě na Titanic? Tvůrci Pearl Harboru se výrazně inspirovali jeho tříhodinovou strukturou. Pokud se vám hnusí romantika a prahnete po akci, efektech a hrdinství, žádná procenta si neodečítejte, ale vlezte do kinosálu až 80 minut po začátku filmu. 80 % (František Fuka, Ci 09/2001, str. 32)

plakát

Smoke (1995) 

Rafinovaně vykoumané "literátské" vyprávění osciluje mezi kofeinovým myšlenkovým vzpružováním a nikotinově přátelským kolébáním bez rizika mořské nemoci či kocoviny. 80 % (Alena Prokopová, Ci 02/1997, str. 60)

plakát

Pták Ohnivák (1997) 

Celkový dojem? Pták Ohnivák měl všechny předpoklady stát se prototypem vskutku moderní pohádky, jednak nabité akcí, jednak nepostrádající romantiku. Pták Ohnivák jakoby vypůjčený ze zoologického oddělení vycpanin Národního muzea však snahu tvůrců srazil o hodně dolů. 60 % (Jaroslav Sedláček, Ci 03/1997, str. 56)