Recenze (192)
Odcházení (2011)
***
Vražedná pole (1984)
Hotel Kambodža
Městem chodí Mikuláš (1992) (TV film)
Městem chodí Mikulajda a ne nějakej Tobruk, nebo Mašiny.. (Naprosto výstižný a hezký komentář napsal Radek 99)
Běsi (1988)
Dostojevskij se musí číst a ne se na něj dívat obzvláště v překvapivě nadmíru plytkém a neosobitém pojetí Andrzeje Wajdy s naprostou absencí jakékoliv atmosféry.
Hvězdné války podle Turka (1982)
Měl jsem strašný sny po tom.. Turek věděl proč to pustit do světa. "Jestli zničíš svět, zemřou i všechny ženy."
Poslední údolí (1971)
Pan spisovatel si natočil sám. Bohužel označeno nálepkou "dobrodružný" a zapomenuto. Skvost.
Ulovit miliardáře (2009)
Je vůbec možné klesnout ještě hlouběji?
Přijel k nám Old Shatterhand (1966)
Malý český člověk a velký český národ "v akci".. Já myslím, že to není zas tak o tom komunismu.. "Što vy gavarite?"
Black Moon (1975)
Midnight movie pro děti a mládež..
Vysvobození (1972)
Příručka na cesty divokou přírodou a kulturou po které zaručeně nevytáhnete paty z baráku.