Poslední recenze (27)
Moje slunce Mad (2021)
Nehodnotím, neviděl jsem, leč podle obsahu bych snímku přiřadil žánr "pohádka", i s těmi uvozovkami a to v lepším případě. Dlouho si myslím, že v dnešní době je těch žánrových skupin příliš málo na to, aby dostatečně charakterizovali některé počiny, protože tady mi citelně schází žánr "propaganda" a to bez uvozovek.
Top Gun: Maverick (2022)
Nehodnotím. Vykrádají sami sebe. Předvídatelné i pro ty, kteří první díl neviděli, protože je to klišovité a patetické až na půdu. Jsou to ty samé tvarůžky, jenom mají současný obal.
Pozadí událostí (2022) (seriál)
Za mě dobrý a to znamená tři a půl hvězdy. Detektivní linka byla asi nejlepší počin pětihodinové série. Hřebejkovi se podařilo vytvořit příběh, který by měl v menší stopáži určitě problém být celistvý. Jenom se divím, proč ještě před kompletním odvysíláním lezl do DVTV a to ještě k Drtinové, která se jeví býti vším jiným, než objektivní novinářkou. Možná je, ale její projev je mi protivný. Veselovskému to většinou sežeru, umí zůstat nad věcí. Všechny postavy byly dobře vykreslené a fungovaly, ani Katarzia mi ve finále nepřišla tak mimo, jak se některým zdá. Prostě a jednoduše to jako celek to zafungovalo a je mi úplně jedno, jak moc to korespondovalo s realitou na kterékoli VŠ a jestli si tím Hřebejk léčil nějaké své komplexy. Issová zraje jak víno.