Recenze (1 197)
Hvězdná brána - Jiný náhled (1999) (epizoda)
Dokonalý, běžný díl a tolik emocí. SG je prostě NEJ! 😍
Hvězdná brána - Pátá rasa (1999) (epizoda)
Dokonalý 🥲
Medvěd - Recenze (2022) (epizoda)
Wow, celý díl na jeden záběr, tomu říkám masterpiece!!!!
Loki - Věda/Fikce (2023) (epizoda)
Dokonalost. 6 hvězdiček kdyby to šlo a to dávám tak jednou za rok.
Oppenheimer (2023)
IMAX, to je prostě porno! A navíc je to skvěle natočené. A těch posledních pár vteřin? WTF 😬 Nolan to prostě umí a jak to dokáže vyždímat i z obyčejného životopisného díla, to je masterpiece. 90%
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Co to do prdele bylo? 😂😂😂 Na českou tvorbu slušnej hard, ale jinak dobry😁, nechci být upřímnej😁. 75%
Cobra Kai - Mijagi-Do (2021) (epizoda)
Luxuuuuus, ach ta nostalgie 🤩👍
RRR (2022)
Ty Indové to prostě umí, naprostá pecka. Je to sice dlouhé, ale to je dobře. Ústřední duo má mezi sebou neuvěřitelnou chemii a celé je to tak přehnaně skvěle natočené. Co víc dodat, perfektně jsem se celou dobu bavil. Bollywood válí 🤩. 93%
M*A*S*H - Drahý otče (1972) (epizoda)
Tohle je fakt asi TOP of Mash, nejde ani tak o humor, který je samozřejmě v každém dílu, ale to vše ostatní je na vybornou. (A konečně Clinger v akci) ☺️
Ennio (2021)
Měl jsem tu čest vidět jeho poslední show v O2 aréně a ten zážitek se nedá popsat a tento dokument to jen podtrhuje, jeho začátky, detaily k nejlepším skladbám až po předání Oscara. Prostě nádhera.