Recenze (1 197)
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Náznaky starého dobrého Bohuše tam byly, ale to je vše. Vše ostatní bylo jako špatně natočený sedmsetosmdesátý díl Ulice. 14%
Přežijí jen milenci (2013)
Asi tento film nechápu. Nic se tam prostě neděje. Kdybych měl vyprávět děj, tak se vejdu do dvou slov: Unudění upíři. 15%
Zrození ďábla (2014)
Měl jsem co dělat, abych neusnul. Absolutně bez nápadu. Možná dvě krátké scény tam byly docela povedený, proto ta jedna hvězda. Ale jinak odpad. 15%
Husiti (2013)
Pavel Koutský měl asi pěkně nakropíno, když tvořil toto dílo. Jediná dobrá věc je, že je to docela poučný, ale jinak odpad jak vyšitej a to zpívání, to bych radši poslouchal zaseknutou kočku ve vokapu. 9%
Dr. Dolittle 3 (2006)
Ach bože.............16%
Žralokonádo (2013) (TV film)
Jako komedie je to parádní blbost, jako film je to naprostá blbost. Efekty bych udělal sám v Paintbrushi a sám nápad je šílenost a to nepočítám ty chyby ve filmu. Jinak člověk se nasměje (pokud nekouká sám) :-) Už se těším na dvojku. 10%
Díky za každé nové ráno (1994)
Toto fakt není film pro mě. Komedie? To těžko, žádná scéna nebyla ani k pousmání. Hvězdičku za ten výřad známých herců. 14%
Diamantoví psi (2007)
Hodně slušná pointa, ale to je vše. Režie a kamera, to je naprostá hrůza, tak veliký díry ve scénáři jsem dlouho neviděl a o hereckých výkonech ani nemluvě a to začátek vypadal hodně slibně. Lundgren si to zahrál jen aby se doma nenudil. 12%
Diamant 13 (2009)
Vůbec mě to nezaujalo, Gérard dobrej, ale jinak NIC. Ani nevím o čem to bylo a určitě to není tím, že jsem při tom hledal něco na netu. Hvězdička za dvě docela slušně prostřelený hlavy. 12%
90210: Nová generace (2008) (seriál)
Ach bože............stačí pár minut!