Recenze (1 197)
Běženky a kapři (2016) (TV film)
Když to beru objektivně, tak hrozně natočené s příšernýma dialogama (jako kdybych koukal na porno bez sexu) se spoustou chyb. Tohle vlastně k tomuto typu filmů patří, takže je vše v pořádku, jako křoví prostě ideální. 2 hvězdičky musím dát za tu černovlásku a její ''plavky'', když vlezla do vířivky, to je nesmrtelný záběr :-) 29%
Payback: Straight Up (2006)
Odplata je klasika, která mi v hlavě utkvěla od té doby co jsem to viděl poprvé a to už pár desítek let (doslova) bude :-D Jiný sestřih stejného filmu mi vlastně nic neříká, protože si to tak detajlně nepamatuju abych mohl porovnávat, takže stejně dobré. 70%
Keanu - Kočičí gangsterka (2016)
Na kočičí gangsterku tam vlastně není žádný kočičí gangster. Jen dva černoši co se snažej o typicky černošský americký fórky. Každopádně ty dva mexikáni (nebo co to bylo), těm dávám hvězdičku navíc, zasloužili by si více prostoru. Jednou vidět a zapomenout. 46%
Vánoční koleda (2001)
Po milijónté zpacovaná pohádka. Nic převratného, ani žádné zklamání, jelikož je to i pro dospělé, takže je znát ta snaha tvůrců o něco pořádného. 49%
Buchty a klobásy (2016)
Je to samozřejmě zbytečná ptákovina a když pominu tu brutální soulož potravin na konci filmu, tak je to spíše průměrný animák se sprostýma slovama. Hvězdičku navíc dávám za pár fórků u kterých jsem se pousmál a za odkazy na nějaké filmy (Matrix, Terminátor 2, atd.). 66%
Ip Man 3 (2015)
Plný počet musím dát za ty bitky, výborně natočené a ta choreografie nemá chybu. Konečně zase po dlouhé době pořádná bitkařina, nebo je to tím, že na víc filmů nemám čas?:-) Tyson jako Big Boss je hustej, ikdyž jsem mu to moc nevěřil, ale jeho fight mě překvapil, takže další body k dobru. 83%
Zúčtování (2016)
Normálně bych dal asi za čtyři, ale to co ve mě film vyvolal po třičtvrtěhodině si zaslouží hvězdičku. Zkraje chaotické vyprávění, ale potom se to neuvěřitelně dějově i akčně rozjede. Ben jako autista, který se s nikým nesere je hodně dobrej (nečekaně). Tvrzení, že je to Rainman vs. John Wick je lehce přehnaný, ale na druhou stranu trefný. 82%
Kubo a kouzelný meč (2016)
Animák, který není moc pro děti, ikdyž se to dětem líbilo, ale na mě působí prostě obyčejně a průměrně. Každopádně příběh je super, ale celkový dojem pokulhává a ta animace taky nic extra. 61%
Tajný život mazlíčků (2016)
Přesná ukázka toho, když do traileru dají to nejlepší z filmu aneb vidět trailer bohatě stačí. Každopádně průměrný animák s lehce zapomenutelným dějem, kde se člověk ani nezasměje (když nepočítám scénky, které jsou v traileru). 50%
Inferno (2016)
Dvojku si moc nepamatuju, takže jsem se moc nechytal dějové linie, až postupem času jakžtakž. Nějaké ty tajemné hádanky tu jsou, ale čekal, jsem že budou více promyšlené a rafinované. Prostě průměr, na který se už nikdy nepodívám a to mám Šifru M. L. hodně rád. Ještě že tam je ta Felicity:-) 58%