Recenze (1 197)
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 5 (2017) (epizoda)
Ty španělský prdelky, to je prostě za pět:-)
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Jedinej člověk na naší planetě, který ví o čem mluví a který má právo na to říkat co říká. Za 70 let co zkoumá přírodu, se planeta fakt změnila, to nemůže nikdo popřít a on to celé prožil a zaznamenal, no klobouk dolů. Teď ještě aby to viděli všichni, začali se podle toho chovat a budem v cajku, ta reálná vize roku 2080 je docela strašidelná a to se to týká mých dětí. A ty záběry přírody, prostě nádhera, ve full HD je to luxus, natož v nějakém 8K. Paráda!
Dark - Déjà vu (2020) (epizoda)
To je prostě námrd. !!!!! Člověk se jakžtakž začne chytat a tvurci hneeeed podojej mozek dalším krásným chaosem. Američani mají co dohánět, respektive na toto téma nelze laťku uz přeskočit, leda v paralelním vesmíru:-)
Slaměný vdovec (1955)
Pátá hvězdička samozřejmě za MM. Jednak je nádherná, ale taaaaak roztomila, nebo to bylo tim parádnim dabingem?😊 Jinak film sam o sobě originalni (aby ne v ty dobe) a zabavny aaaaa ta Marilyn 😍. 85%
Watchmen - A God Walks into a Bar (2019) (epizoda)
Totální scénáristické porno. Tak jak byly předchozí díly relativně nudné a zmatené, tak tento díl to napravil (a vysvětlil). Užíval jsem si to maximálně od první minuty, kdy celkem bylo jasně nalajnováno o co pujde,ty dialogy a ten scénář, no prostě lahudka, která se jentak nevidí, prostě čumím. Poslední díl je taky dobrej, ale tento má navrch.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
To je taaaaaaaak nedocenenej film, ach jo. 88%
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Horor to není, ale tolikrát jsem husinu u filmu snad ještě nikdy neměl. Kurevsky dobře natočený, ale je fakt nutné se předtím čerstvě podívat na Osvícení, jinak je to poloviční zážitek. Ta hudba, to tlukoucí srdce v pozadí celého filmu, ten scénář, kamera, hudba (Kubrickovská hudba), střih, no prostě paráda. Totální napětí tři čtvrtě filmu (což jsou cca 2 hodiny). Za mě luxus! 95%
Gangy z Birminghamu - Pan Jones (2019) (epizoda)
To si dělaj prdel tím koncem? WTF? No každopádně celý díl je naprostý TOP filmařského umění, je plný adrenalinu a emocí. Murphymu bych dal oscara a Tomáš Tvrďák tomu dal korunu. Prostě 100%, bez debat! DOPRDELE ten závěr!!!!!!!!!!!
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizoda)
Finále netřeba asi komentovat, to byla asi jedna velká jízda, ale co mě naprosto rozsekalo, tak Nekonečný příběh, to se mi prostě vryje do paměti na hodně dlouho, prostě luxus, obrovská záplava emocí :-) Za třetí sérii - 79%
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Michael Bay je prostě bůh. Ty efekty, ty záběry, ten střih, ta kamera, za celková provázanost. Nemůžu jinak. 88%