Recenze (1 197)
Sekai no čúšin de, ai wo sakebu (2004)
Poslední třetina filmu už byla celkem dojemná, ale na slzu to určitě nebylo a jinak dojemný příběh to je každopádně, ale občas celkem nuda na přetáčení. Japonci tu romantiku prostě nedaj:-) 41%
Odpad (2014)
Brazílie když chce, tak umí. Film je celou dobu krásně rozjetej a vůbec nenudí, dějově se odehrává stále něco nového a kluci v hlavní roli tomu dodávají šmrnc, jen škoda, že to není podle skutečného příběhu (nebo snad ano?). 73%
Země plná příšer (2008)
Asylum nezklamalo. Vše je opět naprosto stupidní, a efekty jsou na denním pořádku. Sestavit bojový tým ze samých holek je jak mínus tak i plus, ale to mínus převládá, ikdyž se na to hezky koukalo. Každou chvíli to vypadalo, že se to zvrtne v nějaký lesb. péčko, ta kamera a herecké výkony tomu hodně napomáhaly. 6%
The Ouija Board (1920)
Na ten rok slušná animovano-hraná práce, ale spíše pro děti. 51%
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
Animace je místama krásná a propracovaná a místama uplně obyčejná. Příběh je na pohádku pro děti taky slušnej a atmosféra zvláštní, ale čekal jsem víc. 60%
Ouija (2014)
Ze začátku docela nuda, ale pak to začne mít i nějaký příběh a lehce se to rozjede, ale žádnej zázrak to není. Míra lekaček a atmosféry je lehce bojavá a to je málo. Půl hvězdičky dávám za překvapivé a vcelku i dobře udělané finále. 42%
Jatka č. 5 (1972)
Námět asi dobrý, je znát, že je to podle knížky, ale je to takové bezduché. Těšil jsem se, že z toho vznikne něco silného, buď na přemýšlení nebo citového, ale nic takového se nedělo. Každopádně hodně zajímavé téma, jen ho lépe natočit, ale zase na druhou stranu na ten rok se to dá pochopit. 37%
Grave Encounters 2 (2012)
Začátek trošku nuda, ale pak se to hodně slušně rozjede, ale tu pravou lekací a bojavou atmosféru z jedničky to nemá. Duchové jsou udělaný hodně dobře, o tom žádná. Jen ten konec, ten je zpracovanej tak, že diváka odradí od dojmu, že film jsou skutečné záběry (o což tvůrcům celou dobu jde). 51%
Jeden den v New Yorku (2004)
Na sestry Olsenovic jsem čekal, že to bude větší šhit, ale celkem to i šlo (hlavně že to zaujalo tříletý zlobivý dítě a to už je co říct). Na holky se hezky koukalo (nemyslím hereckou stránku) a Jared Padalecki svojí přítomností překvapil, ikdyž se nějak zvlášť nepředvedl. 26%
Killer (1989)
Hong Kongská střílečka jak má být, Hollywoodem nezkažený John Woo je v plné ráži. Kulkama se fakt nešetří a tělama rozstřílenejma na kaši taky ne. 78%