Recenze (391)
Bestiář (2007)
Krom úžasného Vašuta, stál zbytek za prd. Prvni hodina nudy a pak jakoze trosku toho ftipu.
Bionická žena (2007) (seriál)
Oproti serialovym hvezdam, ktere prave zari na nebi neco prumerneho ale uvidime jak se to bude vyvijet dale. Zatim byl jen pilot.
Boj (2007)
Za Stathama a jedna za Liho
Božský Evan (2007)
No oproti Brucovi, teda uplny slaby odvar.
Captivity (2007)
Takovy chaboucky pokus o SAW ale ted s Elishou. Kdyby nebyla tak hezka, tak ten film uz je opravdovy odpad.
Cesta bojovníka (2007)
akce, akce, akce, vic nic. A jeste k tomu mne to pripominalo Conana. Maly, slaby chlapec vyroste v silneho muze, ktery vsechny pokosi svym mecem. Akorat ze v Conanovi, se min mluvilo a film stal za to.
Démoni (2007)
Snaha režiséra o něco nového se bohužel nepovedla.
Divoký Stomp (2007)
Takove opravdu pekne tanecni sceny. Komu se libi break-dance nebo neco tomu podobneho ma se na co tesit.
Ghost Rider (2007)
Škoda dobrého námětu, který šel úplně v niveč.
Góóól! II (2007)
Hvezdne obsazeni, hvezdne akce, hvezdne goly ale kde je ten hvezdny film?