Recenze (28)
Annabelle 3 (2019)
Jo , tak tahle AnnaBelle konečně využila potenciál a byla aspoň zajímavá. Buď to bylo tím, že ve filmu zjistíme víc o Warrenových, nebo prostě dobrým scénářem, ale herecká dvojice, která Warrenovy ztvárňuje, je vždy sympatická a film zvedne o třídu výše. Tohle je konečně povedený film z Conjuring universe (mimo titulní dva), na který stojí za to se podívat.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Že začátku celkem zajímavá atmosféra, ale pak mě to přestalo bavit. Rozhodně ale lepší než jednička, bohužel ne o moc.
Sestra (2018)
Slibný začátek se silnou atmosférou dal tušit zajímavou podívanou, druhá polovina ale docela zkazila očekávání. 3 hvězdy za roztomilou Taissu Farmigu, pro kterou mám slabost.
Stříbrná kulka (1985)
Po An American Werewolf in London můj druhý nejoblíbenější vlkodlačí film z 80. let. Skvělá práce.
Americký vlkodlak v Londýně (1981)
Klasika a nejlepší vlkodlačí film. Tečka.
Prokletí (2005)
Wes Craven, Kevin Williamson, Marco Beltrami, vlkodlaci. To nemohlo dopadnout špatně. A krásná Christina Ricci k tomu. Na plný počet to není, jsou tam nějaká hluchá místa, ale tak nízké hodnocení si to nezaslouží.
Temná legenda 3 (2005)
Na odpad to není, mělo to místy i zajímavou atmosféru. Ale zbytečné a blbé to je.
Jigsaw (2017)
Zbytečný pokus o nastartování už tak mrtvé série, která ze začátku působila svižně a hravě.
Saw 3D (2010)
Už vyčpělý pokus o šokující film. 3D k ničemu, scénář děravý, nic nehraje tak, jak má.
Krvavá nevěsta (2019)
Naprosto stylová jízda od začátku do konce, skvělá Samara Weaving jako bonus navíc.