Recenze (523)
Abooji (2009)
Příjemný film z venkovského prostředí pojatý v lehce komediálním duchu se skvělými jak hlavními tak i vedlejšími postavami. Např. vesnický pošuk je dokonalý nebo ředitel základní školy...
Adresát neznámý (2001)
Ještě to lepší od Kim Ki-duka. Ale vadili mi tam ti američani, ta holka, ta rodina, vlastně všichni.
Aein (2005)
Nevím no, ten herec mi moc neseděl, ona byla dobrá ale celkově se mi to moc nelíbilo...
Aeja (2009)
Na začátku ta dcera byla na facku ale jak se vyvíjel vztah s její matkou, tím i začala dostávat rozum. Jinak krásné- smutné drama o tom, jak si k sobě našli cestu dcera s matkou, když už skoro bylo pozdě...
Agiwa na (2008)
Perfektní oddychovka o frajírkovi, který chodí do školy a najednou se musí postarat o malé dítě. Člověk se zasměje a o to tady jde ne? :)
Achiwa Ssipak (2006)
Nemám rád výrazy typu "hustý" "megapecka" ale tady k tomuto filmu to všechno sedí. Něco tak ujetého jsem ještě neviděl a to jsem to viděl v naprosto normálním stavu. Zatím za 3 hvězdy a určitě si to pustím ještě někdy znovu. "Don´t act like Paris Hilton!"
Aideul... (2011)
Trochu sestříhat a bylo by to perfektní ale i takhle se mi to moc líbilo. Navíc zase jednou něco podle opravdu skutečné události.
Aienji (2003)
Jak je to hezké tak je to smutné...
Ailiseu (2009) (seriál)
Teprve u tohoto seriálu jsem se snad poprvé divil, co se to dá natočit... Osobně jsem na tom nenašel jediné negativum, možná tak v postavě jeho frajerky, která byla taková punťa ale budiž... Jinak skvělá akce, soundtrack, prostě všechno. Mimochodem moje "překladatelské dítě" :)
Alpy (2011)
Řekové jsou fakt podivnej národ.