Recenze (523)
Haepi endeu (1999)
Popravdě to, že tam hraje Choi Min-sik, jsem si všiml až tak, když jsem ho viděl ve filmu. Hned se u mě zvedlo očekávání, které se téměř splnilo. Dodal své roli opět něco navíc a ten konec vymyslel moc pěkně :)
Konkurs (1999)
Hodinu a půl sledujeme holku, na které se všem (včetně nás diváků) něco nezdá, jenom hlavní hrdina to nevidí. Ve zbývající době na konci se ukáže její pravá tvář, která ale už tolik nepřekvapí...
Hanyeo (1960)
Dnes již kultovní film z roku 1960 o rodině, do které přichází na výpomoc služebná... Určitě film pro každého, komu se líbí asijská filmová tvorba.
Hyojadong ibalsa (2004)
Další milé překvapení. Smyšlený příběh o osobním holiči prezidenta. Vyprávění mi přišlo jako ve Forrest Gumpovi. Vtipné, smutné, moc hezké, všechno dohromady.
6nyeonjjae yeonaejung (2008)
Taková romantika pro starší ale už asi mezi ně patřím, protože se mi to moc líbilo. Příběh páru, který jsou spolu, jak už napovídá název, 6 let. Samozřejmě jim to neklape tolik, jako na začátku aby nakonec zjistili, že mezi nimi prostě ta láska opravdu je.
Arahan jangpung daejakjeon (2004)
Opět milé překvapení. Zajímavý příběh o skupince lidí, kteří mají schopnosti dané přírodou. Slabší plný počet ale je to tam :)
Eonniga ganda (2007)
Další z milých překvapení. Skvěle využitý potenciál, jak využít znalosti ze své doby v minulosti. Krásná Ko So-young a to taneční vystoupení Lee Beom-sua? Perfektní :)
Smrtonosná pěst (2000)
Tohle mi přišlo spíše jako dokument. A ten konec? Co všichni řešíte? Vemte si Old boye, ten byl drsnější a nikdo to tak neřešil jako tady...
Gakseoltang (2006)
Další milé překvapení po mojí toulce topkou. Koně mě nikdy vyloženě nebrali ale po tomto filmu jsem měl chuť hned na nějaký dostih zajít :) K tomu ještě krásná Im Su-jeong a dojemný konec, který snad umí jenom v Jižní Koreji.
Zelená rybka (1997)
Nevím, co to vidí jako gangsterský film. Vyloženě jsem se nenudil ale ani mě ničím nezaujal a v pár věcech mi i vadil. Například voják si nechá natlouct od tří cucáků?