Recenze (454)
Hornblower - Vévodkyně (1999) (TV film)
O chlup horší než dvojka, zhruba na úrovni jedničky. Znovu se zde objevuje do té doby neviděná postava záporňáka z vlastních řad, což se doufám nestane klišé pro zbytek série. Vévodkyně poněkud staršího data, navíc poměrně nesympatická. Ale což, jiná doba...
Hornblower - Důstojnické zkoušky (1998) (TV film)
Stejně jako u minulého dílu. I když ze "dvojky" mám mírně lepší pocit - méně "velkolepých" námořních bitev filmu rozhodně prospělo.
Hornblower - Rovná šance (1998) (TV film)
Slabší čtyři hvězdičky. Na film mě nalákal kamarád, který byl unešen. Bohužel nemůžu říct totéž o mě. Nebylo to špatné, zajímavý námět, ale bohužel provedení už pokulhává. Na víc místech.
Kung Fu Panda (2008)
Mně se to líbilo... Výborné akční scény, skvělá animace a ta správná špetka humoru navrch.
Astounding Talents of Mr. Grenade, The (2003)
Tak to je doslova pecka. Nevím jestli je vhodné tomu říkat film, ale každopádně vše se dá shrnout dvěma slovy: "žonglující granát".
Máte slovo (2008) (pořad)
Ta ženská umí být ale protivná! Bohužel občas je to silně kontraproduktivní... To když se rozjede zajímavá diskuse, která je ovšem té paní proti srsti.
Sama doma (1998) (pořad)
Dnes jsem na to i chvíli vydržel koukat. Byl tam frajer-kuchař, kterej zajímavě povídal o nudlích a pak nějakej MUDr. Úchyl, kterej byl ujetej na prach...
Sim Salabim (2008)
Budu značně kritický, ale připadá mi, že i na amatérské scéně se rodí lepší animáci. Ne že by tohle bylo vyloženě špatné, ale od Pixaru bych čekal zkrátka víc...
Kiwi! (2006) (studentský film)
Grafika možná není z nejlepších, zachraňuje to ale roztomilá animace a zejména vynikající hudba! Velmi dobré..
Black Button (2007)
Rozhodně je to zajímavý pokus, který je tak akorát dlouhý, aby nezačal nudit a přesto si udržel pozornost. Jen tak dál...