Recenze (222)
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
1. serie 8/10*
Star Trek: Do neznáma (2016)
Konecne zase slusnej Star Trek (po tech abramsovinach)
Normal (2009)
Jediny dobry na filmu byla hudba, ktera se tam ale tematicky vubec nehodila.
Stranger Things (2016) (seriál)
Prvni serie - naprosta extaze. Druha slabsi a treti uz vubec nemela vzniknout.
Into the Forest (2015)
Zadnej zazrak, ale divat se na to dalo v pohode, prijemna hudba, dejove neco co by nas klidne mohlo zitra postihnout...
Kick-Ass (2010)
Takhle dobre jsem si dlouho nesmlsnul!
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
1. serie 4/5, 2. serie 2/5
Perníkový táta (2008) (seriál)
1. serie 8/10 2. serie 8/10 3. serie 9/10
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Na tomhle slepenci prevazne nocnich zmatene natocenych scen neni jedina vec, kvuli ktere by stalo za to promarnit silenych 129 minut zivota. Asi nejhorsi film tohodle roku.
Agresivní virus (2014) (seriál)
1. serie 5/10*, 2. serie 2/10*