Recenze (99)
Hnízdo - Epizoda 1 (2020) (epizoda)
To jako vážně? 72%. První tři díly čirý děs a hrůza. Pak to jde lehce nahoru. Celkem někde kolem 2-3*.
Zmizelá (2014)
Není to špatný film, to vůbec ne, ale asi jsem měl vyšší očekávání a nevyhnul jsem se srovnání s knihou. Proto jsem byl celkově zklamán.
Pád do tmy (2005)
Nejlepší horor. Howgh!
Noe (2014)
Ještě horší, než jsem se obával. Nemá cenu nic dodávat. Postavy něco deklamovaly, duchovně to mohlo obohatit tak 10-ti leté školáky, jenže ti by chudáci, asi nechápali, proč je špatné jíst maso, pak začalo pršet, chvilku se bojovalo, pak se filozofovalo o špatnosti lidstva, do toho si AH zobnul borůvku, no a byl konečně konec. Proč vlastně dávám 20% a ne nulu?
Pečovatel (2014)
Solidní thriller, kterému vévodí opravdu ujetej úchyl, ale jinak za špičkami žánru pokulhává, policajt moc inteligence, ani fyzické síly nepobral, trápí ho děsy z minulosti, což je sice fajn, ale nijak to ději neprospívá, navíc dělá, respektive nedělá, co by bylo potřeba ( co takhle ten Nancyn brloh prohledat ? ). A ani atmosféra nebyla bůhvíjak silná a temná. Jestliže bereme Sedm jako etalon, je tohle někde na 66%.
Hypnotizér (2012)
Předloha mě celkem strhla, o to větší zklamání mi přinesl film, který ve své zkratkovitosti vyrobil řadu nelogičností. Vůbec mě nebavil.
Almost Human (2013)
Ach jo, celkem jsem těšil, vcelku pozitivní reakce a hodnocení dávaly tušit slušný film. Ale pro mě tedy trpké zklamání, všechno bylo špatně, snad kromě hudby. Nesympatické herce by člověk samozřejmě ještě snesl, ale kdyby uměli hrát. Takovou přehlídky toporných neherců už jsem však dlouho neviděl. Scény navíc působili amatérsky a příliš uměle a vůbec, film byl špatný, napětí nulové. Jsem si vědom, že jde o nízkorozpočtový film, ale než točit takové hrůzy, tak raději nic.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série mě moc nechytla, ale druhá je naprostá bomba, takže těžko hodnotit.
Vedlejší účinky (2013)
Strašná slátanina s překombinovaným a neuvěřitelným koncem.
V zajetí démonů (2013)
Nemám rád horory, kde figurují strašidelné domy, duchařské příběhy mě nebaví, jsou stokrát omleté, nemůže v nich být nic nového a překvapivého. A pak si přijde nějaký pan Wan a přinutí mě změnit názor. Conjuring je, dle mého, nejlepší film z uvedeného ranku, navíc i jeden z nejlepších hororů posledních let.