Recenze (349)
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Velké zklamání. Viděno půl hodiny po dočtení knihy.
Delikatesy (1991)
Asi je chyba ve mě, a neměl jsem to správné nalazení, ale byla to hovadina...
Avatar (2009)
Úspěšně jsem zmodral, byl Avatarizován, podlehl kultu, et cetera, et cetera... Prostě ÚŽASNÉÉÉ!!! Mám li říct něco smysluplného, tak že ten iflm je sám velikým avatarem do kterého se divák převtěluje. A nikdo nechce pryč.
Soumrak samurajů (2003)
chci to vidět!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kwaidan (1964)
Dojem trochu rozpačitý, 3 a 1/2*.
Sny Akiry Kurosawy (1990)
Povídky jsou věrny svému názvu a diváka zavedou do úchvatného světa japonských představ a mytologie (Opět jsem si při sledování uvědomil, co mám na Zemi vycházejícího slunce tak rád), úchvatného vesmíru, plného nevšedních obrazů a zjevení. Bohužel v posledních třech povídkách na snovosti ubývá a zvrhávají se trochu v prvoplánový apel, který je nejexplicitněji vyjádřen v té závěrečné. V mých očích tím dost ztrácí, avšak celkové vyznění filmu a dojem, který ve mě zanechal, je jednoznačně kladný.
Marketa Lazarová (1967)
Markéta člověka utluče. Řeže do něj s razancí a prudkostí bojovníka v celoplechové zbroji, nedává mu prostor, žádnou jinou možnost než přijmout a ponořit se. A s milostí boží pak přežít.
Sedmá pečeť (1957)
Tenhle film mě hluboce zasáhl. Nepřipadá mi nijak zvlášť pesimistický, putování rytíře Blocka je naopak úžasnou freskou lidských životů, vyjadřující nesmírnou naději. A proto ho mám tak rád...
Hannah Montana (2009)
Pardon pánové a dámy, ale já se výborně bavil!!! :-D
3:10 Vlak do Yumy (2007)
"You did it."