Recenze (116)
Caffeinated (2015)
Príbeh kávy podaný jednoducho, úctivo a pravdivo. Niet čo vytknúť.
As Dreamers Do (2014)
"Dreamers never quit." Čakal som od toho viac. Walt Disney je človek, ktorý sa zapísal do histórie, ktorý naozaj zmenil životy miliónom ľudí a myslím si, že tento film si ho ani zďaleka neuctil tak ako mohol.
Velká šestka (2014)
Ďalší animák na spôsob Wall-E, ktorý vás pobaví, rozplače a prevetrá zásoby emócií. Výsostne odporúčam!
Hvězdy nám nepřály (2014)
Definitívne ho môžem označiť za môj film roku. Emočne silná adaptácia, ktorá berie z knihy to dobré a zlé necháva bokom. Woodley a Elgort si neskutočne sadli a je to cítiť v každom momente. Ja hovorím bravo a už sa teším na ďalšie premietanie..
Sousedi (2014)
Veľké očakávania ma priviedli do kinosály a nemôžem povedať, že by sa nenaplnili. Minimálne Francova verzia De Nira ma úplne dostala...
V cizí kůži (2011)
ÚŽASNÉ!! Som plakal od smiechu.. Hanbím sa..
Bridegroom (2012)
Je smutné, že v 21.storočí je ešte stále nutné bojovať za niečo, čo by malo byť samozrejmosťou... #TapTapTap
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Absolútna srdcovka. Nikdy som nezažil tak prepracovaný príbeh, ktorý poslednou sériou do seba zapadne ako puzzle. Postavy do detailu premyslené, a ten humor!.. Deväť sérii a pre mňa jeden a pol roka nádherných chvíľ s týmto seriálom... Stinson out...
Nevyřízený účet (2013)
Jason Statham je späť! Pán Boh zaplať! Už som naozaj prestával dúfať..
Klub poslední naděje (2013)
Veľmi citlivá téma s veľmi citlivým spracovaním. Nečakaná transformácia a bravúrny výkon od Matthew McConaugheya. Oscarové nominácie absolútne opodstatnené...