Recenze (118)
Avengers: Endgame (2019)
I can do this all day
Avengers (2012)
Assamble..
Doctor Who (1963) (seriál)
Gallifrey! Doctor a jeho modrá policejní budka. Způsobilo mi to největší závislost, co do seriálů vůbec :) V průběhu let nastuduju všechny oldschool díly, nakoupím sonický šroubováky, vypůjčím si modrou budku a jde se na věc.
Doctor Who Confidential (2005) (seriál)
Viděl jsem v podstatě několik dílů, ale koho zajímá, jak se jednotlivé díly natáčí, příhody při natáčení tak tento pohled do zákulisí velmi ocení.
Glee (2009) (seriál)
Hudba v Pilotu ušla, ale nevidím to, že by se něco extra mohlo změnit.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Sice je to srdcovka, a mám tu firmu Fish&Cage rád ale co provedli v pátý sérii to jim jen tak neodpustím. Zato 4 série naprosto vynikající! ;)
Hlavně nezávazně (2011)
A to jsem se tak těšil. Příběh nalinkovaný (nevadí), vtipy absolutně vedle (to už vzhledem k žánru vadí) a vedlejší postavy jedna divnější než druhá (viz. ten japončík s telefonem). Škoda velká škoda, naběhnuté to měli, uvidíme, jak dopadne duel s Friends with Benefits (snad to bude lepší)
Expres na západ (2011) (TV film)
Dva kohouti v jedné místnosti, o herectví pánu nemám nejmenší pochyby, ale ty dialogy mě hodně míjí. Možná jen nejsem v náladě, abych si to užil.
ČT Live - Tata Bojs (2005) (koncert)
NanoTour si zasloužilo oprávněně dvd..Srdeční záležitost.
Jak vycvičit draka: Legenda o Kostikradovi (2010) (TV film)
Možno vidět zde: Youtube