Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Battlestar Galactica (2004)
Ztraceni (2004)
Ajťáci (2006)
Naruto (2002)
Black Books (2000)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Tak nevím, jestli budu schopen přispět ještě nějakým názorem: Death note je skutečně výjimečné anime o soubojích bez násilí a o vraždění bez nenávisti (samozřejmě s výjimkami). Oba hlavní protagonisté mi byli velmi sympatičtí (myslím Ryiuzakiho a Lighta), v druhé sezóně se objevivší Near a Mello už méně.___________Seriál je poměrně pěkně vykreslen, všude spousta stínů a tmy, do toho nabušená hudba - zkrátka dobré anime. Ale co z něj činí anime výborné a neopakovatelné? Atmosféra a plány v plánech jiných plánů - nezřídka se mi stávalo, že jsem si musel něco pustit dvakrát či třikrát. Ale vůbec mi to nevadilo, spíš naopak.__________I když vím, že už by to byla nastavovaná kaše, třetí sezónou bych vůbec nepohrdnul a to i přesto, že druhá byla podstatně chaotičtější a s menším spádem než první a třetí by byla jistě ještě slabší. Ale přesto! Chci se dívat dááál! :D
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Městečko Twin Peaks (1990)
Agent Cooper! Výborná hudba (mám doma soundtrack a nemohu si jej vynachválit...)! Bizarní charaktery! Podivný příběh s tajemným zloduchem Bobem resp. později Windomem Earlem. No a závěr celého seriálu...prostě úžasný... Víc nemám co dodat. Kultovní záležitost, nutnost vidět, nejlépe vícekrát.