Oblíbené seriály (6)
Dr. House (2004)
Ztraceni (2004)
Battlestar Galactica (2004)
Pro mě nejlepší sci-fi seriál všech dob. Plných pět hvězd za první dvě série, těm druhým dvěma spíše 4 a půl, ale pořád extratřída. A nyní čerstvě po shlédnutí závěrečného dílu celého seriálu můžu říct: ten konec byl opravdu vymazlenej :-)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Útěk z vězení (2005)
s tím, že hodnotím jen první a polovinu druhé série... pak to jde od deseti k pěti a nakonec je z toho taková hovadina, že jsem to přetrpěl jen abych věděl, jak to dopadne... takhle domrvit takovou pecku, to je na zabití