Recenze (214)
Gentlemani (2019)
Pro mě osobně to bylo velké zklamání. Guye mám strašně rád a po zdejším hodnocení jsem byl natěšený. Z kina jsem však odcházel v rozpacích. Dobrý film, ale podprůměrný Ritchie. Klasické trojce (Sbal prachy a vypadni, Podfu(c)k a RocknRolla) to v mých očích nesahá ani po kotníky...
Zoolander No. 2 (2016)
Hodnotím jako ultimátní fanoušek jedničky :(
Footloose (1984)
Koukl jsem se na to jen kvůli odkazu na Footloose v Guardians of the Galaxy a celkem se mi to i líbilo. Teď už vím co tím Chris Pratt myslel.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Asi nejsem cílovka.... ale ohodnotit to musím :-(
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Ze začátku jsem se na to díval vážně jenom proto, že jsem neměl do čeho píchnout a kvůli Jemmě. Sám sobě jsem se divil, co jsem schopný vydržet, ale zhruba od 10 dílu to nabralo na obrátkách a já se na to konečně s chutí díval tak jak se na seriály rád dívám (díl za dílem a za dva dny je po sérii). 1-10 díl za jednu hvězdičku, 10-22 čtyři hvězdičky. Docela se těším i na druhou sérii.
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Pro mě asi zklamání tohoto roku...
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
1. část... Nádherné záběry, při kterých si uvědomíte, že všichni skončíme v pekle... 2. část už tak dobrá nebyla, ale i tak... pěkné.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
První 3D, které jsem vážně viděl jako 3D. Nicméně ani teď jsem však nepochopil smysl 3D ve filmech. Film jako takový uběhl strašně rychle. Tak rychle, že jsem si nestačil oblíbit žádného herce, takže jsem si vlastně k tomu snímku nevytvořil žádný vztah... a to je chyba. (Děkuji csfd za projekci)
Jen Bůh odpouští (2013)
Dívat se na to doma, tak to po půl hodině vypnu. Druhá půlka už nebyla špatná, ale to co v Drive působilo zvláštně a tak trochu zajímavě, tak mě tady moc nebavilo. Navíc Drive měl i lepší soundtrack. [csfd projekce]
Jaromír Jágr: stále na vrcholu (2012) (TV film)
Jedna střižená scéna z dokumentu , kdy Claude mluví česky a Jarda to komentuje. Podle mě to měli pustit celé... :)