Recenze (108)
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
jeeeziš, toto čo bolo za inšpirátorskú chuťovku :D fest som mal problém to dopozerať :D
Nic (2022)
Romantika.
Menu (2022)
Raritka. 😀
Hellraiser (2022)
Prvá polovica výborná mysteriózna zábava za 5*, finále za 1*.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Wow! Po trojke som toto vôbec nečakal. Fakt bolo vidno ten rozpočet a scenár bol fakt skvelý. Sfúkol som to za dva dni.
Predátor: Kořist (2022)
Wow. Je toto normálne, že na toto sme čakali 20 rokov? Začiatok úžasný, to pomalé tempo, čas venovaný postavám. Jednoduché a tak krásne. Neverím, že som sa dočkal toho momentu, že som nadšený z predátora. Super.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Prvá polovica absolútne famózna. Skvelá atmosféra, prostredie, celé to objavovanie bolo úplne perfektné. Grace Mckenna bola úplne pecková. Druhá polka už digitálna ale nepokazila mi dojem lebo akosi som to tak čakal.
Geissenovi: Těžký život milionářů (2011) (pořad)
Videné nútene v čakárni u lekára. Čisté dno. 😃😃
Euforie - Série 2 (2022) (série)
Klenot súčasnej doby.
Je to dort? (2022) (pořad)
Milujem koláče. 😃😃