Recenze (2 585)
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Rád vyhledávám béčka nebo různé špatně nebo rozporuplně hodnocené filmy a často najdu něčím zábavné skvosty - i u těch, které jsou v "černém". Tu a tam dám za takové i tři nebo čtyři hvězdy. Co napsat o Ptákodémii? První půlka je naprosto o hovně po všech stránkách a druhá, kdy by měla začít nějaká akce je o hovně dvojitém. Zde nemůžu psát ani o nějakém nechtěně srandovním, neumělém momentu. Pro mne tam takový na rozdíl od některých komentujících nebyl ani jeden, tak trapné to všechno je. Strašný střih, děsní herci a triky...to se prostě musí vidět. Nedávno viděný film King Kong vs Godzilla z roku 1964 je oproti tomu dokonalé trikové veledílo.
King Kong vs. Godzilla (1962)
Bravo! Myslím, že se ti herečtí kašpaři navlečení a válející se v overalech nemotorné Godzilly a komediálně naladěného Konga při natáčení hodně bavili. Po vší té spoušti, hezké řádce zničených domů, vozidel a vlaku je nejlepší výrok na závěr: "Lidstvo by mělo přehodnotit svůj vztah k přírodě a zvířatům. Měli bychom si z nich vzít příklad!" Slušná zábava!
Godzilla vs. Kong (2021)
Tak jistě, obrázky jsou občas pěkné. Jak jinak - s takovým rozpočtem. Ovšem dějově je to hrozná hloupost a osudy stokrát zfilmovaného Ping Ponga mne už dávno nedojímají, spíše nudí.
Obchod se strachem (2024) (TV film)
Ano. Tuto svoloč všichni dobře známe z každodenních diskusí na internetu, kde se naserou s těmi svými zhůvěřilostmi i pod debatu o počasí nebo o vyšívání. Pět bodů za snahu zmapovat tuto duševně narušenou scénu i obrazově. Vždy jsem byl zvědav, jak vypadají fyzicky - co je to za lidi...
Super Mario Bros. (1993)
Další šílený film, který mi chvílemi přišel hodně zábavný.
Vládci vesmíru (1987)
Bizarní až šílené béčko. Ale...bavil jsem se.
Stínové komando (1997) (TV film)
Typický akčák z 80 - 90 let, včetně známých herců. Nostalgie...
Revizor (1995) (divadelní záznam)
I přes technicky nepříliš kvalitní záznam na Dramoxu se jedná o nesmírně vtipnou, zábavnou smršť s vynikajícími herci. Vskutku bez hluchého místa.
Kočky (2019)
Muzikály mám hodně rád - i když zrovna Cats má z polovičky poslabší písničky, což samozřejmě nezachránilo ani lepší - divadelní zpracování z roku 1998. Nicméně zde se mi ty bizarní postavičky vesměs líbily. Hlavně Francesca Hayward je opravdu veliká kočka a to taková, že jsem si okamžitě a střelhbitě stáhl i balet Romeo a Julie: Beze slov, kde tančí hlavní roli. Naopak vrchol tohoto díla - písnička Memory (jedna z nejkrásnějších celé historie) byla podána afektovaně dost špatně obsazenou, přehrávající Jennifer Hudson...zde jsem si také vzpoměl na o řád lepší verzi s Elaine Paige.
Spojenec (2006)
Film rozhodně nenudí, má spád, dobrou hudbu při titulcích, je to vtipné. Jodie Foster zde snad poprvé vypadá jako sexy ženská. Sestava herců je vůbec více než dobrá. Jen ten závěr a pointa měly být trochu údernější...