Recenze (2 592)
Boj o Moskvu (1985)
Ozerov zase dostal nějaké ty rublíky a masivní množství techniky a komparzu k dispozici. Pravda - ne tak masivní, jako při natáčení Osvobození. Dá se na to dívat - jezdí tu tanky, střílí se atd...Jinak to probíhá jako vždycky - soudruhuje se tu o sto péro, deformují se dějinné skutečnosti a lže se jako o závod. V jedné obzvlášť bizarní scéně se zdá, že kdyby na frontě nezazpívali do polních telefonů Alexandrovci, tak by se snad ani nevystřelilo z děl - to se musí vidět! A kdybyste si náhodou mysleli, že za počáteční postup nacistů může stalinské vedení a předválečné vražedné čistky v armádě, bude vám to objasněno. Kdepak! Může za to jakýsi nesympaticky ztvárněný plešatý sovětský generál (s knírkem vpravdě hitlerovským) ze Západního frontu...a tak dále a tak podobně...
Zahrada zla (1998)
Jeden bodík za Malcolma...jinak to ani nechtějte vidět...
Únos Moravanky (1982)
Parta dobrých i dokonalých (Iva Bittová!) herců a umělců hraje v píčovině. Typické pro normalizaci...
Dveře (1976) (TV film)
Bezva komedie - scéna s Václavem Lohniským jako pojišťovákem k popukání v dobrém slova smyslu.
Poklad z půdy (2018) (pořad)
Pořad jistě zajímavý (a nejlepší ze všech vylomenin, co TV Burrandov nabízí). Nicméně Rosák mi přijde strašně přežitý a v tomto pořadu zbytečný - zdržující. Starožitníci a vetešníci také nejsou zrovna etalony sympatičnosti (ale nakonec - ti tam od toho nejsou). Ale ti prodávající...to je často úplný průser. Namátkou - čičmunda se svatováclavským dukátem běžného ročníku nesmyslně trvající na přemrštěné ceně. Ale takových myslitelů a myslitelek se tam motá více. Další úplně bezelstně přizná, že předmět byl "získán" za války z bytu po Židech. Jistě polovička nabízeného materiálu je, skoro se dá říci harampádí za pár stovek vhodné tak akorát pro Kuře, který potřebuje zaplnit zřejmě rozlehlé prostory svého zámku, kde má (jistě obrovské) vetešnictví...Edit 8.9.2022: Musel jsem snížit hodnocení - netušil jsem v prvotním nadšení, že šupácký Burrandov natočil jen asi tak 25 - 30 dílů, které donekonečna reprízuje, některé díly jsem viděl během 2 měsíců i potřetí...strašné drbanství!!
Utajený šéf (2018) (pořad)
O autentičnosti by se zde dalo úspěšně pochybovat. To si nikdo z protagonistů neuvědomuje, o co zde kráčí? Vždyť proběhlo už několik řad...
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Film má interesantní dramatický úvod. Potom (zhruba od kreténské zápletky s návratem pro inzulín) je to taková neslaná - nemastná, průměrná rodinná bramboračka s občasnými pěknými scénami dopadů úlomků komety...
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Milé - VELMI milé překvapení. Vtipné, dobře odehrané, zábavné, sympatické...
Cesta ke štěstí (1951)
Tak nám Jirka Sequencer natočil v padesátkách až uhrančivě užvástaný film, kde se "úspěšně" řeší taková obří kravina jako je rozorávání mezí...
Duhová deska 88 (1989) (koncert)
Přehlídka skoro se dá říci antitalentů, kteří byli bizárem už v době své "slávy" a vzniku tohoto podivného pořadu. Stačí zmínit Cézara, Sagváče, Bartošovou, Davida, Dalibora Jandu atd...