Recenze (41)
Na nože (2019)
Kurva! Tak to bola pecka!
Resident Evil: Vendeta (2017)
Hra fajn, film nič moc.
Výměna (2008)
Kurva shit, dobrej filmek!
Extrémní držgrešle (2011) (pořad)
True.. Šialené
Hellraiser: Inferno (2000)
Príbeh trocha psycho aj hlavný hrdina, tak sa mi to páči.
Pohádky na dobrou noc (2008)
Blbosť, ale bavila.
Ruka zabiják (1999)
Docela zaujímavý filmek
Malevolent (2018)
Úprimne? 10 minút fajn no potom sama sračka, žiadna lakačka, nič moc horúrek.
Sousedi 2 (2016)
Že až sa mi mozgové bungy zastavili a pri pozeraní tejto sračky by som radšej šňupala nejaké LSD, TBC, pretože väčšiu pičovinu snáď ani na filmovať nemohli. No ty vole.
Manžel na zkoušku (2018)
Zaujímavá komédia, nasmiala som sa.