Recenze (41)
Sejmi prezidenta (2014)
Trailer zaujímavý, ale film nahovno, iba Jackson tam dava jedine plus, efekty, vizual.. Pribeh**, Akcia **, Strach*, Efekty ***, Humor*.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Režisér si asi niečo šľahol a povedal si natočí film ktorý nebude mať ani hlavu ani pätu, hlavne že tam budú kanibalovia.. Nic moc.. Sračka
O statečném kováři (1983)
Tak tahle pohádka me baví dotedka.
Vivárium (2019)
Myšlienka dobrá, ale len na scenári..
Poslední bohatýr (2017)
Nečakala som že rozprávka nie od Disney, v modernom spracovaní, vie so mnou spraviť čary mary fuck, a viem sa pri nej zasmiať. Zaujímavé ***, dej ****, napätie ***, humor****, akcia***, násilie **, fantasy ***** 8.5/10h
Grizzly zabiják (2015)
Tak tohle je podle meho gusta :3..trochu otrepané ale inak fajn, pozerátelné.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Docela fajn, fantasy mam rada takže toto ma bavilo.
Aladin (2019)
Film má jednoducho mrte bavil! Zaujímavá, fascinujúcá pohádka která zabaví jak i malé diváky tak i dospelé, kočky i psy. 4.5*. Bravo!
Z pekla (2001)
Povedený film z Johnny Deppem, absolútne sem nečakala ten konec. Inak fajne, fajne
NON-STOP (2014)
Non-Stop je viac inteligentným trilerom ako akčným filmom, veľa treskúcich scén však nečakajte, skôr sa musíte naladiť na uvažovanie v tesnom časovom limite a riešiť s Neesonom možné scenáre. Jeho výkon pretaví zdanlivo bežný triler s ľahkou zápletkou na pamätný kúsok. I keď scenár začne vrstviť po prvej hodine čoraz viac slepých uličiek, divných motivácií a ťažšie uveriteľných bodov. A je na vás, ako budete akceptovať jeho mierne prepísknutý záver..