Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Jurský park (1993)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
"Do nekonečna a ešte ďalej!" Som veľký, fakt veľký fanúšik jednotky a dvojky, ale pred trojkou som mal strach. Bál som sa, že moje veľké očakávania Toy Story 3 jednoducho splniť nemôže a v najlepšom prípade mu udelím päť hviezdičiek s neistým pocitom v žalúdku (...a len Boh vie, prečo práve v ňom). Po dopozeraní som však mal slzy na krajíčku a smiešnych päť hviezd sa mi zdalo málo. Bolo to niečo neskutočné; úžasne kreatívne, každá jedna postavička (a že ich tam bolo!) vďaka svojskému charakteru nezabudnuteľná, príbeh dojímavý, nostalgický, ale stále vtipný,... Jednoducho nádherná rozlúčka jednej z najlepších trilógii na svete a obrovská srdcovka (každý jeden diel).
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Toto je jedna z mojich srdcoviek a vôbec si nemyslím, že to bolo "plytvanie spielbergovčinou", pretože som od tohoto filmu dostal všetko čo som chcel: chytľavý jazzový soundtrack i vianočné piesne, mojich obľúbených hercov, pár naozaj vynikajúcich výkonov, krimi zápletku, humor (knock, knock! ), vynaliezavosť Franka a postreh Carla, parádnu kameru (zbožňujem tie scény keď je vidno len vyleštené polobotky agentov a zbrane), štýlové prostredie a perfektnú réžiu...preto si tento film môžem pustiť kedykoľvek.