Poslední recenze (282)
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizoda)
Emocionální epizoda, kterou TWD dlouhá léta neměla. Nemám co víc k epizodě dodat.
Saw: Hra o přežití (2004)
Saw není dokonalost, ale spíše bombovost s velkou genialitou. Precizní zápletka, vnášící postavám enormní strach a dostává je do hodně vypjatých a psychologických situací. Hrátky vraha s jeho oběťmi jež si i policajty omotá kolem prstu je prostě bombová. Herci předváděli špičkové herecké výkony. James Wann je mistr v horrorech a umí vyvolávat pocit strachu o postavy ve filmu. Sice film měl problém s tempem a chtělo by to více vykrestlit ještě určité postavy a dát jim příběhový oblouk. Určitě i rozvést hlavní záměry vraha, proč to dělá. Finále je ale jinak prostě perfektní a skrze hlavně dialogy jsem si film vychutnával každým douškem. Ve filmu je zvýrazněná i brutalita a je to jedna z těch typických horrorově mysteriózních žánrovek, které ultra žeru, né-li miluju. Tudíž se ani nebráním časem v sérii pokračovat. Hlavně mě láká díl Saw 3D kde si i střihl zpěvák Chester Bennington. Každopádně film hodnotím velice kladně a klidně bych se nebránil filmu udělit 8.5 bodů z 10.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Seriál všech seriálů. Naprostá dokonalost. Matthew McConaughey naprostý badass. Woody zase naprostý srdcař. Scénář a dialogy jež by se dali krájet. Ta kamera nebo samotná hudba a intro? Ksafruuu! Hell i love it. Uděluji 10 bodů z 10!
Poslední deníček (14)
TOP 10 SERIÁLŮ ROKU 2023
Neboť jsem už napsal TOP 10 na filmy zde vám přináším i můj subjektivní seznam na seriály roku.
1. The Last of Us (seriál) (2023) 9.5/10
2. The Walking Dead: Daryl Dixon (seriál) (2023) 9/10
3. Berlín (seriál) (2023) 9/10
5. The Mandalorian - Season 3 (2023) 9/10
5. Modrooký samuraj (seriál) (2023) 9/10
6. The Walking Dead: Dead City (seriál) (2023) 8/10
7. One Piece (seriál) (2023) 8/10
8. Ahsoka (seriál) (2023) 8/10
9. Tajná invaze (seriál) (2023) 7/10
10. Zaklínač - Série 3 (série) (2023) 6-7/10