Poslední recenze (790)
Žena pod vlivem (1974)
V mnoha věcech megahusté, nic takového moc často nevidíte. Ten herecký výkon je fenomenální. Takový rozklad osobnosti v přímém přenosu jsem neviděl od … Černé labutě?
Láska ve hvězdách (2014) (seriál)
Nedávno jsem se ožral, vypil jsem pár Plzní, hodně vodky a navrh pár skleniček Primitiva. I tak si myslím, že jsem tehdy přišel o míň mozkových buněk než u tohoto seriálu. Ale co, chtěl jsem trpět, trpěl jsem. Mohlo by být v životé i hůř, třeba být podepsaný pod tímto dílem.
PSH Nekonečný příběh (2022)
V roce 1997 jsem přišel na Strahov bydlet, hned v tom roce jsem byl poprvé na Sedmičce. Ta vzpomínka na ni byla na mě v tom dokumentu to lepší. Nikdy jsem PSH neposlouchal, nemám rád tu muziku. Po shlédnutí je ale uznávám, málokdo si dokáže dělat něco po svém a mít z toho radost, v této fázi asi teď jsou. Dal bych jen tři hvězdy, ty čtyři jsou za to, jak Vladimír říká, že by si dokázal představit, že prokalí život. Celá ta „terapie“ byla na tom to nejlepší.