Recenze (380)
Abeceda (1969) (studentský film)
Numenozni hruza promlouvajici k nam skrze abecedu. Opravdu jen pro otrle divaku, tento mikrosnimek se dostane hluboko pod kuzi.
A co když je to pravda? (2005)
Příjemná romantická komedie postavená jiskřivých dialozích velmi sympatických hlavních hrdinů a situačním humoru vznikajícím převážně z rozdílu fyzikální podstaty ústřední dvojice. Nabízí se srovnání se slavným filmem Duch, ale tomu bych se rád v tomto případě vyhnul. Scénáristé to totiž vzali z "druhé" (v úvozovkách a částečně i doslova) strany a výsledek rozhodně stojí za shlédnutí. Celkový dojem malinko sráží lehce přeslazený konec, ale jinak OK.
Ajťáci (2006) (seriál)
Po třetí sérii snižuji hodnocení na 4 hvězdičky.
Akce Bororo (1972)
Příležitostné narážky hlavních postav na ideálnost komunistického zřízení a morálky film dost srážejí dolů. Za zmínku stojí výborná hudba Petra Hapky.
Aladinova lampa (1966)
Dejove naprosto chaoticka pohadka s moc povedenym obrazovym ztvarnenim a prijemnou orientalni hudbou. Velmi se mi libily doslova demonicke postavy zleho kouzelnika a samozrejme dzina, ale bohuzel ostatni postavy pusobi spise trapne komicky.
Alenka v říši divů (2010)
Zbytečný film s panoptikem herců Tima Burtona, ale bohužel "bez něj". Asi není v pořádku, že nejlepší scéna z celého filmu jsou první 2 houbové minuty závěrečných titulků.
Alchimiste Parafaragamus ou La cornue infernale (1906)
Ach ta alchimie!
American Chronicles (1990) (seriál)
USA industrialnim pohledem D.Lynche.
Americký cyborg (1993)
Jedna hvězdička za cyborga ala Terminátor s pečlivě zastřiženým knírkem a starostlivostí, aby měl vždy pečlivě naleštěné boty :-)