Oblíbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Tak tady předvedl Clint skutečný apgrejt, ty vole!!!
Vánoční zázrak (2007)
Hezký filmek, moje srdcová záležitost z dětství :)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
K tomuhle není co dodat. Ať žije Tolkienův svět!
Tintinova dobrodružství (2011)
Můj nejoblíbenější dobrodružný animáč ever.
Tarzan, syn divočiny (1932)
První zvukový Tarzan - s mým oblíbeným JW.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Jo, musí tady být i něco od Mela. Skvělý režisér.
Vinnetou (1963)
Gándhí (1982)
Hluboké dílo. Muž míru.
Prázdniny v Římě (1953)
Klasika. Tohle můžu pořád :) Audrey a Greg úžasní.
Mise (1986)
Z tohohle mi padla sánka. Jak to udělali? Ta hudba, ta atmosféra. Jistě, Morricone... ale stejně to nechápu :)