Recenze (62)
Život (2017)
Skvělé ..konečně letos pořádný film ☺
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Našlapaná bláznivá komedie , které bych 4 hvězdy ale ... jak můžete dát proboha odpad ? Proto *****
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Moderní sci-fi . Mnohem lepší než původní seriál .
District 9 (2009)
DOKONALOST!
Pařba ve Vegas (2009)
Luxus :D
Max Payne (2008)
Dávám ***** abych se pokusil zvednout hodnocení , které nedává smysl 60% si film zaslouží !
20 let poté (2008)
Musím trošku zvednou hodnocení ., pprotože jsem viděl i horší filmy co mají víc % .
Stopy ve sněhu (1997)
někdy jsem si říkal , že je to nuda ale za 5 :D
Jízda do pekel 2 (2008)
V pohodě film .... Není dokonalý ale u mě splnil to co měl , takže za 5 hvězdiček .
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Je mi 20 ale mám rád takové filmy :)