Recenze (281)
Přeber si to znovu (2002)
Už první díl nebyl žádné veliká sláva, tohle ale bylo opravdu trapné.
Tunel (2001)
Zdařilé drama, navíc podle skutečných událostí. Rozhodně ale nic těžkého, děj odsýpá a hlavní hrdiny si každý hned oblíbí.
Zrození Planety opic (2011)
Pěkný, milý, nadprůměrný film. Zdařilé triky, roztomilá opička a místy opravdu povedené, zábavné a napínavé, jindy ale zas pěkná slabota, především události jsou předvídatelné, určité dějové pasáže nudné anebo na efekt a charaktery učebnicové. Není to nijak hluboké, scénář se se starou Planet of the Apes nemůže měřit a motto filmu o největší hrozbě lidstva jsem nepochopil.
Sabrina (1995)
Tak slavné a přitom tak slabé. Příběh jak z laciného románu, výkony pochybné. Julia Ormond je docela milá, ale tady je jak dítě v dospělém těle.
Myslete na Henryho (1991)
Slabé. Ford mi přišel jak retardovanej. Naivní a příliš sladké.
Želary (2003)
Film zřejmě natočený za účelem napodobit hollywoodské velkofilmy se podle mě minul účinkem. Dialogy jsou neautentické až parodické, herci nezvládají své postavy a přehrávají, role jsem jim nevěřil. Pozitivum je jen Geislerka a Tříska, zato obsadit Duška s Donutilem byl špatný tah, stejně tak jako předabovaný hlavní hrdina mluví jak Mirek Dušín. Celý příběh asi měl působit monstrózně, ale byl omletý, účelový a předvídatelný. Finále po letech bylo naprosto k smíchu, hlavně jak se tam zjeví ta babka, to byla parodie ze? Želary jsou nepovedený a umělý film, 2 hvězdy jen za mojí hvězdu A.G. :)
36. komnata Shaolinu (1978)
Je tu úplně strašný, ale současně i legenda pro mě.
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Parodie na doktora House je podle mě lepší než originál, i když asi budu jediný kdo si to myslí:) House je sice určitě provedením kvalitnější, ale mě nikdy moc za srdce nevzal a spíše nudil, tohle je sice pitomina, ale zábavná. Jinak dobře, že je předabovaný, vysílají ho totiž na České televizi.
Kauzy podle Kate (2011) (seriál)
Sarah Shani je bezpochyby krásná a sympatická a čekal bych, že se zvládnu koukat na všechno, v čem bude hrát. Ovšem Fairly Legal je jak Ally Mcbeal (jen s tím rozdílem, že C. Flockhart mě osobně přijde hrozná), všichni jsou podivní, hlavní postavy nudný a protivný (i ty kladný), případy jsou ujetý a my jsme neustále moralizováni hromadou žvástů, který každý zná, ovšem v seriálu je slyší všichni poprvé. I proto je děj vždy tak předvídatelný.
Co tě nezabije... (2008)
Dobře zahrané, realistické, po technické stránce nelze asi nic vytknout, ale příběh je takový mdlý, postavy nijaké. Samozřejmě postava Amandy je naprosto v pořádku :)