Recenze (1 148)
Pro mámu všechno (2019)
Ultra light, ale zároveň ultra milé a vlastne sa nepokúšajúce o akékoľvek veľké umenie, max o umenie vykúzliť úsmev na tvári a to sa v mojom prípade zaručene darilo. A guilty pleasure.
Festival pana Rifkina (2020)
Wallace Shawn nemá ani kúsok charizmy, pardón pane. Čož devastuje akékoľvek kúzlo sansebastiánskeho Woodyho dostaveníčka. Jeho hypochondria, uekacanosť a otravnosť sú nekonečné ako španielske móla. Naopak, Gina, Elena a Louis sú skvelí, ale ani ich trojnásobná charizma a sex appeal nevytiahli Woodyho posledný príspevok zo dna jeho filmografie.
Poslední souboj (2021)
Film, ktorý si zaslúži veľké plátno. Film, ktorý mi pripomína kúzlo magického okamihu v každej sekunde, časy, kedy sme chodili v šere kinosály ponoriť sa do príbehu, do obrazov. Laterna magika, veľké plátno, bio OKO. Ridley je mág a nebyť pre mňa až nepatrične smiešneho Bena Afflecka (ale nemám ho rád, takže nie som objektívny), šlo by o úplne zimomriavkový zážitok. A je NE-hollywoodsky paradoxné, ako Jodie Comer a Adam Driver ukradli 2 mega hviezdam biják. Veľká radosť z čistej filmárčiny.
Wajib (2017)
Civilné a skvele vybalansované. Krásne jednoduché v príbehu a zároveň bohaté v pocitoch. O rodičoch, s ktorými zásadne nesúhlasíme, ale zároveň ich nekonečne milujeme. Dokonalý záver. Bodka.
Služka (2021) (seriál)
Mnohovsrstevnaté, výborne obsadené, interakcia Margaret s Ryleou je až dojímavá. S Andie, s Nickom, s úžasnou BJ Harrison postavy žijú, nehrajú. Je to terapeutické, je to nekomerčné, napriek tomu vťahujúce, je to smutné a bezútešné, napriek tomu pozitívne. Som do nich a prosím si viac. Margaret dajme všetky ceny, to jej žmurkanie je a ostane trademarkom. 4ever.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Čistá zhovadilosť. Nemienim hodnotiť, pretože som stratil čas 4 časťami, ktoré ma nepresvedčili, že mám pokračovať. Jediná postava ma nezaujímala, infiltrácia policajta na prelome 2.a 3.časti nemohla byť viac smiešna. Vyhypovaný HYPE a prázdnota.
Private Life (2018)
Civilný a ženskou optikou dokonale odsledovaný príbeh páru z tisícov, ktoré nemajú od Boha to šťastie...fantasticky zahraté, Kathryn i Paul sú dokonale "nekompatiblní" a tak to má byť. Kayli Carter je objav a mala dostať všetky ceny roka.....a ten interiér....ako od Woodyho, keď ma ešte bavil. Škoda, že nie sú k filnu CZ titulky.
Čtyři dobré dny (2020)
No shit, Sherlock.
Láska a anarchie (2020) (seriál)
Sloboda je najviac. A ostať samým sebou, nech sa deje čokoľvek.
Kukačky (2021) (seriál)
"To Tvoje nekonečno lásky, kde to má člověk brát?"