Recenze (552)
Endeavour (2012) (seriál)
Hledala jsem britský detektivní seriál a narazila na toto. Patrně jeden z nejlepších seriálů z britské detektivní tvorby. Navíc zasazené do šedesátých let a to bravurně. Sleduji opakovaně a těším se na devátou sezónu.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Shlédla jsem to během několika málo dnů a jak tak čtu komentáře, jsem patrně jednou z mála, která nikdy neviděla víc než tři díly Přátel. Nebavilo mě to. Naopak u TBBT jsem konec obrečela ve chvíli, kdy jsem si hned po poslední epizodě shlédla poslední scénu čtenou u stolu. Vidím dost jasně, že si to za pár dnů dám znovu a budu chytat detaily, které mi unikly. Moje srdcovka, kdo by to byl řekl.
Pozlacený věk (2022) (seriál)
Dlouho jsem se přemlouvala, abych se na to podívala. Bála jsem se srovnání s DA, ale je to nebe a dudy. DA je pomaleji vyprávěné a jde víc do hloubky charakterů, GA je naproti tomu svižnější, vtipnější a okázalejší. Snad přibydou další díly a ve stejném tempu.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Tak k tomuto filmu jsem přišla jako slepá k houslím. Po několika dílech seriálu The Witcher jsem chtěla vidět Henryho Cavilla v jiném světle. A tento film si mě získal natolik, že začínám jinak vnímat i samotná šedesátá léta. Příběh, obraz, hlavní představitelé a hudba. Nemohu si vzpomenout, kdy jsem zažila větší překvapení u filmu, který jsem se rozhodla jen "zkouknout". Moc děkuji cheyene za její komentář, který mě navnadil.
Princezna zakletá v čase (2020)
Po dlouhé době pohádka, u které jsem se nenudila ani necítila trapně. Trochu více moderní dialogy nejsou až tak na škodu a navíc, princezna je opravdová-prostě princeznovsky nafrněná. Rozhodně se těším, až ji uvidím znovu. PS: Nemám ráda předabované slovenské herce, ale tady mi to ani nepřišlo na mysl. Zvedám o jednu hvězdu a dávám plný počet.
Luptákův vlogísek (2019) (seriál)
Hodnocení po shlédnutí šesté epizody. Musím uznat, že nejde úplně o humor na první dobrou, o to ale víc se u toho asi bavím. Albert Čuba jak je jeho zvykem zabil.
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Myslím, že jsem právě a konečně našla svůj nejoblíbenější romantický film.
Klec (2019) (TV film)
Osamělost Květy Galové jsem nejvíc vnímala v okamžiku, kdy uklízí ze stolu servis. Přitom se ukáže být tak statečnou a nepřekonatelnou pro sígra Daniela Baxu. Záchvěvy lidskosti v něm předvedl K. Hádek na výbornou, stejně tak finální podobu sebe sama. Kdyby on nebyl taková svině, docela dobře se jim vedle sebe mohlo žít.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Velké překvapení na naše poměry. Budařovi bych nejradši šlápla do úsměvu, skvělý výkon. A protože nepatřím mezi ty, kteří vidí drobné nesrovnalosti, dávám plný počet.
Labyrint - Série 3 (2018) (série)
Příběh byl postavený skvěle, nádherné lokace a herci k sobě taky pásli. Jediná drobná výtka je k Davidu Švehlíkovi, který příliš lákal mou pozornost, takže jsem začala brát v úvahu coby pachatele i policajty. Jinak klobouk dolů před Veronikou Freimanovou a Simonou Postlerovou.