Recenze (107)
96 hodin: Odplata (2012)
Vydařený akčňák. Moc jsem od toho nečekal, ale Liam je prostě husťák! Drží celý film ještě o stupínek výš a to stačí! Žádná nuda, furt se něco děje a odsejpá a tak to má být! Nebýt honičky v Istanbulu (jinak celkem povedená), kde děvče bez řidičáku řídí jako Tommi Mäkinen v nejlepších letech, tak dám snad plné hodnocení. :) Nechápu negativní postoje některých "odborníků" k této "dvojce". Připadá mi, že některý lidi filmy už předem odepíší a pak už je nedokáží objektivně ohodnotit. Ale to je můj subjektivní názor :)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Chápu, že ne každý se bude líbit. Já jsem ale generace, která prcičky zažila v prváku na škole. U tohohle jsem se bavil stejně dobře jako kdysi u první dílu. Takže trocha nostalgie, trochu jsem se v tom taky našel, ale hlavně x dobrých momentů, které mě fakt pobavili. Starý dobrý prcičky. "MILF!, MILF!, MILF!, MILF!"
Hatfieldovi a McCoyovi (2012) (seriál)
Dobře zpracované téma z "divokého východu". Takových westernových snímků je jak šafránu. Celkem realistické zpracování se mi moc líbilo. Sice bych tam pár výhrad našel, ale přesto musím dát 90%, takže 5.
Bitva o Británii (1969)
Jeden z nejlepších válečných filmů 60.let.
Prci, prci, prcičky (1999)
Pamatuji si, jak jsem se spolužákem a dvěma kamrádkama :), na tom byli tenkrát v kině. Byli jsme zrovna v podobném věku, jako hlavní protagonisté. Takže jsme se pořádně pobavili. Bylo to pro nás tehdy horké aktuální téma. Párkrát jsem málem spadl z křesla. Ostatní komedie prteenagery, co přišli po prci prci už byly pouze nepovedené napodobeniny.
Kazatel zla (2010)
Vynikající skandinávské krimi. Váhal jsem mezi 4 a 5, ale vzhledem k tomu, že severské filmy mají trochu jiný nádech a atmosféru, kterou mám rád, tak i pro tuhle neokázalost dávám nakonec 5.
Stroj času (2002)
nedoceněný film. Já ho zhltl raz dva :)
Lovci hlav (2011)
Neotřelé, surové, skandinávské :)
Blbec z Xeenemünde (1962)
Viděl jsem kdysi ještě jako teenager :). Za skvělý humor a vynikajícího Václava Sloupa 4.
Underworld: Probuzení (2012)
fandům série se musí líbit. proti nepovedené Vzpouře Lycanů kvalitativní posun zpět na úroveň prvních dvou dílů.