Recenze (98)
Rodinná rošáda (2023)
Ed Helms nebyl , není a nikdy nebude vtipný. Stačilo, nikdy více.
Těla (2023) (seriál)
Překvapení roku, moc jsem si tuto sérii užil. Rozhodně nejlepší počin na téma cestování časem. Navíc výborné herecké obsazení. Bravo
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Filmový klenot.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Komunistům a deolátům se to líbit nebude
Outer Banks - Začátek (2020) (epizoda)
Jsem mile překvapený. Obával jsem se, že na mne vybafnou zas nějaké uřvané instačubky a naštěstí se tak nestalo. Pohodový mladí lidé a dokonce bez mobilu v ruce. Alespoň tak bylo v prvním díle.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů z celkové seriálové tvorby. Nechápu hodnocení zdejších homofobních dezolátů ?!? Zřejmě frustrace z víkendové prohry jejich milovaného vůdce z říše zla :)
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Wow ! Absolutně nejlepší pilot co jsem kdy viděl, dokonce lepší i než TWD. Nemůžu se dočkat dalších dílů. Na IMDB 9.4 (z 50tis) , ale zdejší zapšklý zoufalci to budou stejně hejtit.
Predátor: Kořist (2022)
Konečně skvělý Predátor, možná i lepší než první díl
Obnažené (2022) (seriál)
Za jeden večer shlédnuto, hodně vtipných scén, super hudba retro. Scandi potvrzuje opět kvalitu.
Norské domy snů (2015) (pořad)
Tahle parta mě baví. Mají smysl pro humor, disajn i kvalitu. Bonusem je krásná severská příroda.